אייכלר בכנסת לגנץ-לפיד: תורידו מיד את שלטי ‘מדינה חילונית’ • צפו

ח"כ ישראל אייכלר תקף במליאת הכנסת את הקמפיין האנטישמי של כחול לבן: "יש אנשים כאן ששונאים עכשיו חרדים יותר ממה ששונאים אותנו בעזה" • "השנאה והאיבה והאנטישמיות שמכניסים בלב הנוער נגד חרדים יכולים להימשך שנים"
אריה ריבקינד
י"א אלול התשע"ט / 11.09.2019 18:18

ח”כ ישראל אייכלר תקף היום (רביעי) במליאת הכנסת בחריפות את הקמפיין האנטישמי של כחול לבן.

“הבחירות שיתקיימו בשבוע הבא הן הפעם לא על שלטון דמוקרטי במדינת ישראל, אלא הכרזת מלחמה של עם הכופרים נגד עם המאמינים. זה לא ימין ולא שמאל.

“לא ציפיתי מאדם כמו גנץ להכריז ‘אנחנו נקים ממשלה חילונית’.  גם כשאין פה ממשלה חילונית רשמית, מדינת ישראל היא מדינה חילונית. גם כשיש בקואליציה אנשים דתיים וחרדיים רבים, עדיין המשטר הוא חילוני, בית המשפט הוא חילוני, ועדיין מקפחים יהודים דתיים בכל דבר ועניין”.

ח”כ אייכלר הוסיף: “הכרזת המלחמה של ‘מדינה חילונית’ זו הדרה חרדית. לא הדרת ערבים ולא הדרת נשים – הדרת חרדים זה הנושא. גנץ עושה את זה כדי להתמודד באווירה האנטישמית שליברמן הכניס לפה. אותו ליברמן שאמר רק לפני חודש שגנץ יוכל להקים ממשלה רק עם דובי הקוטב, מגרה את כל דובי הקוטב נגד כל היהדות החרדית, החרד”לית ואמונית.

“כל אותם יהודים שהולכים לסליחות וכל היהודים המאמינים בארץ ישראל הם על הכוונת של ליברמן. ומי אימץ את האווירה זו? כחול לבן שרוצה להיות מפלגת שלטון. הקדוש ברוך הוא יעזור לנו מאלה כמו מאלה.

“אמר פה היום ראש הממשלה שהיו אנשים ששמחו על מה שקרה לו באשדוד, יותר ממה ששמחו על כך בעזה. זו אזהרה לכולנו. יש אנשים כאן ששונאים עכשיו חרדים יותר ממה ששונאים אותנו בעזה”.

איכלר פנה לח”כי כחול לבן: “אני קורא לכחול לבן, לאנשים הטובים שם, ויש שם אנשים טובים. אל תלכו למלחמה, תלכו לבחירות. כי אם תלכו למלחמה, זה לא יסתיים בשבוע הבא. השנאה והאיבה והאנטישמיות שמכניסים בלב הנוער נגד יהודים חרדיים יכולים בגלל זה להימשך שנים. דווקא בחודש אלול, שאנשים מבקשים סליחה אני מבקש תורידו מיד את השלטים של ‘מדינה חילונית'”.

הדפס כתבה

8 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גזענות
    12/09/2019 07:51
    אלי
  1. פשוט ליברמן וכחול שחור שככה הם ניראים פשוט מסיתים נגד החרדים וגורמים לשינאה ועוד טוענים שביבי מסיט פשוט חבורה של פחי זבל ואני מקווה שכל שחור לא יגיעו 15 מנדטים

  2. פער בין תודעות
    12/09/2019 09:38
    איילה לבנה
  3. לאן הגענו? מדינה חילונית עפי חוק היא שלט אנשימי?????? דמוקרטיה בקרוב שואה יהודית??? הכל מםי אלה שמדינה יהודית היא עבורם פשע והם מתפללים לאובדנה במהרה בימינו. למה? כל לא חיכו למשיח שרק לו הזכות להקים מדינה באי. המרחק העצום בין התודעות הבורות העצומה לא יגושרו כשהדת חודרת לפוליטיקה למרכזי הכוח וללא הפרדה בין דת.למדינה.טעות הסטורית של בן גוריון.

  4. שנאת חרדים
    12/09/2019 11:42
    הזבוב
  5. אף אחד לא שונא חרדים.מדינה חילונית זה לא שנאה לחרדים.חוצפה בכלל לדרוש להוריד שלט כזה. לא שונאים חרדים.שונאים את הסחטנות ההשתלטות של החרדים על כל דבר במדינה בזכות היותם לשון מאזניים.אתם זונות פוליטיות שמעלות מחיר כל הזמן.והשרותים שלכם גרועים.

  6. דת ומדינה
    12/09/2019 12:56
    יוסיפון
  7. אין תגובה

  8. אייכלר מול כחול לבן
    12/09/2019 17:02
    חיימון
  9. כל מי שיצא נגד העם היהודי נכחד מין העולם כל האימפריות נפלו
    ורק עם ישראל חי. כל המפלגות שקמו מאז קום המדינה עם 10 20 30 מנדטים נעלמו
    למה? כי בורא עולם שונה מי שמתנכל ופוגע בעם ישראל ומי שעושה זאת נפגע.אייכלר אל תדאג תראה את המפיק הטוב בעולם

  10. הפוך גוטה
    13/09/2019 08:53
    עס
  11. מדובר בקריאת השקמה. חלקם של החרדים מתוך האוכלוסיה הולך וגדל, החרדים יצטרכו לאייש את התפקידים והמקצועות בהתאם.
    כשחרדים יהוו 50 אחוז לא תהא הפריבילגיה שלא ללמוד מקצועות ליבה או לשרת, שהרי כולנו נזדקק לרופאים, מהנדסים, חיילים וכולי או שנחדל מלהתקיים כאן.

  12. לגבי השנאה מר אייכלר
    13/09/2019 15:36
    אלי
  13. האם ידוע לך כמה הסתה של החרדים בישיבות וברחוב נגד החילונים…כמה כנויי גנאי (העגלה הריקה)
    הפוסל במומו פוסל

  14. זכותנו על הארץ
    13/09/2019 17:30
    מלכה
  15. צריך לומר להם, שהם נמצאים כאן
    בזכות שומרי תורה ומצוות, החרדים
    והדתיים.
    היות, וזכותנו על הארץ היא מן התורה
    והם אינם מכירים בה (שלא כמו
    בן גוריון שידע שהקושאן שלנו הוא
    התנ”ך), הם נותנים פתחון פה
    לערבים שטוענים לזכותם על הארץ.
    הערבים אומרים שהם “הילידים”,
    שזה שקר מוחלט, הכיבוש הטורקי
    הביא אותם מארצות ערב כדי
    ככוח עבודה.
    צריך לשאול את החילונים, על מה
    הם מבססים את זכותם על הארץ.