אייכלר בכנסת לגנץ-לפיד: תורידו מיד את שלטי ‘מדינה חילונית’ • צפו

אריה ריבקינד
|
י"א אלול התשע"ט / 11.09.2019 18:18
ח”כ ישראל אייכלר תקף במליאת הכנסת את הקמפיין האנטישמי של כחול לבן: “יש אנשים כאן ששונאים עכשיו חרדים יותר ממה ששונאים אותנו בעזה” • “השנאה והאיבה והאנטישמיות שמכניסים בלב הנוער נגד חרדים יכולים להימשך שנים”

ח”כ ישראל אייכלר תקף היום (רביעי) במליאת הכנסת בחריפות את הקמפיין האנטישמי של כחול לבן.

“הבחירות שיתקיימו בשבוע הבא הן הפעם לא על שלטון דמוקרטי במדינת ישראל, אלא הכרזת מלחמה של עם הכופרים נגד עם המאמינים. זה לא ימין ולא שמאל.

“לא ציפיתי מאדם כמו גנץ להכריז ‘אנחנו נקים ממשלה חילונית’.  גם כשאין פה ממשלה חילונית רשמית, מדינת ישראל היא מדינה חילונית. גם כשיש בקואליציה אנשים דתיים וחרדיים רבים, עדיין המשטר הוא חילוני, בית המשפט הוא חילוני, ועדיין מקפחים יהודים דתיים בכל דבר ועניין”.

ח”כ אייכלר הוסיף: “הכרזת המלחמה של ‘מדינה חילונית’ זו הדרה חרדית. לא הדרת ערבים ולא הדרת נשים – הדרת חרדים זה הנושא. גנץ עושה את זה כדי להתמודד באווירה האנטישמית שליברמן הכניס לפה. אותו ליברמן שאמר רק לפני חודש שגנץ יוכל להקים ממשלה רק עם דובי הקוטב, מגרה את כל דובי הקוטב נגד כל היהדות החרדית, החרד”לית ואמונית.

“כל אותם יהודים שהולכים לסליחות וכל היהודים המאמינים בארץ ישראל הם על הכוונת של ליברמן. ומי אימץ את האווירה זו? כחול לבן שרוצה להיות מפלגת שלטון. הקדוש ברוך הוא יעזור לנו מאלה כמו מאלה.

“אמר פה היום ראש הממשלה שהיו אנשים ששמחו על מה שקרה לו באשדוד, יותר ממה ששמחו על כך בעזה. זו אזהרה לכולנו. יש אנשים כאן ששונאים עכשיו חרדים יותר ממה ששונאים אותנו בעזה”.

איכלר פנה לח”כי כחול לבן: “אני קורא לכחול לבן, לאנשים הטובים שם, ויש שם אנשים טובים. אל תלכו למלחמה, תלכו לבחירות. כי אם תלכו למלחמה, זה לא יסתיים בשבוע הבא. השנאה והאיבה והאנטישמיות שמכניסים בלב הנוער נגד יהודים חרדיים יכולים בגלל זה להימשך שנים. דווקא בחודש אלול, שאנשים מבקשים סליחה אני מבקש תורידו מיד את השלטים של ‘מדינה חילונית'”.