אלי ישי: דרעי מעדיף לסכן את ש”ס – העיקר של’יחד’ לא תהיה נציגות

יו"ר 'יחד' אלי ישי, מכריז כי יתמודד שוב לכנסת, למרות שנכשל בבחירות 2015, ומצהיר כי התנאי שלו לאחדות עם ש"ס הוא "על בסיס ריצ׳רץ'": "אריה דרעי התנגד בתוקף להצעת השלום ובחר במחלוקת"
אריה ריבקינד
י"ז טבת התשע"ט / 25.12.2018 12:02

יו”ר ‘יחד’ אלי ישי כבר מחמם מנועים לקראת הבחירות לכנסת ה-21, ומתחיל לשגר איתותים לכיוון ש”ס.

בסדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלו, הוא מאשים את אריה דרעי, כי הוא מעדיף לסכן את קיומה של תנועת ש״ס – העיקר של׳יחד׳, לא תהיה נציגות בכנסת.

“לפני כשנתיים, בחול המועד סוכות, הגיע הרב יעקב בנו של חכם שלום כהן שליט״א, לביקור חג אצל מרן ראש הישיבה הגר״מ מאזוז שליט״א. במהלך הביקור, הביע מרן ראש הישיבה את רצונו להביא לאחדות בציבור הספרדי והציע הסכם שלום בצורת ריצה משותפת בין ש״ס ל׳יחד׳ על בסיס ריצ׳רץ׳”.

לדבריו, “המטרה בהצעה כזו היתה לנצל את כל האלקטורט שיש למפלגת ׳יחד׳ ולהביא כמה שיותר מצביעים עבור הרשימה המאוחדת”.

“לצערנו הרב”, כותב ישי, “ולמרות רצונו של הציבור הספרדי כולו, אריה דרעי התנגד בתוקף להצעת השלום ובחר במחלוקת על פני האחדות”.

ישי ממשיך: “כשרואים את מצבה של תנועת ש״ס בסקרים, כשהיא מתנדנדת סביב אחוז החסימה, הכאב גדול שבעתיים. הציבור החרדי עומד בפני האתגר – אולי הגדול ביותר שידע מימיו – חוק גיוס שמאיים על עולם התורה, וברור כי רק נציגות חרדית חזקה תוכל לחוקק חוק ראוי, שייטיב עם תלמידי הישיבות”.

הוא מאשים: “למרות כל זאת, דרעי מעדיף לסכן את קיומה של תנועת ש״ס, ובלבד שלרבבות מצביעי ׳יחד׳, לא תהיה נציגות בכנסת. זה לא יעזור לו. מפלגת ׳יחד׳ תתמודד לכנסת, ובעזרת ה’ נבחר ונצליח”.

ישי מתייחס לשמועות כי הוא מבקש שוב שש”ס תסכים לאיחוד – וכותב: “ההצעה שקיבל הרב יעקב כהן ממרן ראש הישיבה שליט״א, היא היחידה שרלוונטית ומלבדה לא היה ניסיון נוסף מצידנו לחבירה אל ש״ס”.

בש”ס סירבו להגיב.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יחד
    25/12/2018 12:39
    נתן
  1. זכותו של אלי ישי לרוץ לכנסת אבל החובה שלו היא אם הוא פונה לציבור הספרדי היא שהוא לא ממשיך דרך של שס והספרדים חייבים לשמוע בקול גדולי ישראל הספרדים והרוב המוחלט הולכים עם שס לכן כל ספרדי ירא שמיים חייב להצביע שס ומי שמקים מפלגה כנגד שס כדי גם להיכנס לכנסת שידע שהוא מורד בחכמי ספרד וכאילו חולק על משה רבינו בזמן המדבר ובכל גדולי ישראל בכל הדורות כי כל מי שחלק על גדולי ישראל בכל הדורות היו לו ראיות והצדקות וכל מיני תירוצים אבל כולם טעו כי זה ניסיון מאד גדול לחרדים ודתיים לשמוע לגדולי ישראל והבעל דבר משקיע בזה השקעה רבה וכבר הצליח יפה מאד כגון סאטמר הקיצונים הפלג ועוד כתות שונות

    • חים   26/12/2018 08:19

      הרב. מזוז. והרבה. שלום. כ ן. רוצים. אחדות מיד. די

    • מעריץ יחד   27/12/2018 07:53

      מי אתה חמור גרם שפוסק על מורד בתורה.ישנם אלפי אנשים שיבחרו באליהו ישי שליט”א כי תנועת שס קרסה ובוחרייה חסרי ישע.אלפיים משס יעברו לתנועת יחד.מרן זצ”ל אננו לצערנו אז מי מנביג את שס רודפי הכסף והכבוד?יחד על כול בוחרייה יצליחו בגדול בעז”ה.שס?לא עוברת את אחוז החסימה.

  2. מצחיק. איזה ריץ רץ
    25/12/2018 18:27
    חיים
  3. 270000 קולות מול 20000.

    שירוץ עם מישהוא או לבד. יעזוב את ש”ס ודיי.

  4. אחדות רק. די. לשינא. מה. קרה. לכם. עוד. בית. מקדש. יצירה. על מה שינכם אנשים. מוקשים. על. מה. המריבה. אנחנו. רוצים. לדעת. פעם. אחד. ותמיד. רק. אחדות. עד. מתי
    25/12/2018 18:36
    חים
  5. רק. אחדות