עירית לינור זועמת על נשיא המדינה שעודד ההפגנות: “חתיכת חצוף”

מתקפה חריפה כנגד נשיא המדינה ראובן ריבלין, שעודד את ההפגנות ברחובות 'כנגד השחיתות' מצד הסופרת ואשת התקשורת עירית לינור: ''אתה קורא לאזרחי ישראל לצאת לרחובות? על מה? חתיכת חצוף! מי אתה"?
דוד ליבוביץ
ט' טבת התשע"ח / 26.12.2017 22:08

מתקפה חזיתית: אשת התקשורת והסופרת עירית לינור תקפה הערב [שלישי] בחריפות את נשיא המדינה ראובן ריבלין, שעודד את ההפגנות ברחובות ‘כנגד השחיתות’ ואמר כי, “אין תחליף לכיכרות העיר האמיתיות”.

לינור, זעמה על הדברים וכינתה בתכניתה את הנשיא בתואר ‘חתיכת חצוף’.

“ראש הממשלה נבחר באופן דמוקרטי והרכיב קואליציה באופן דמוקרטי. לעומת זאת יש לנו עוד פונקציה ישראלית שזה הנשיא שנבחר בהצבעה בכנסת על ידי 120 ח״כים.

”רובי ריבלין קורא לאזרחי ישראל לצאת להפגנות לנוכח המצב הנורא במדינה. אין שום מצב נורא במדינה”. לינור הזדעקה: ”כבוד נשיא המדינה קורא למרי אזרחי נגד ממשלה נבחרת ושאנשים ילכו לזעוק בכיכרות כי המצב פה בלתי נסבל? אני אגיד לך מה בלתי נסבל אדוני הנשיא, שאתה לא שחקן פוליטי ובתור פוליטיקאי היית תמיד פוליטיקאי כושל ביותר.

”הדבר היחיד שהצלחת להגיע אליו זה משרת שר זוטרה, ובתור נשיא וסמל ישראלי אתה קורא לאזרחי ישראל לצאת לרחובות? על מה? חתיכת חצוף! מי אתה? יש קלפי! רובי ריבלין לא הצליח לראות את הצד המצליח של הקלפי מרוב שהוא כושל, תתבייש!”.

הדפס כתבה

8 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נשיא אומלל
    26/12/2017 22:29
    חן
  1. אני מכיר את ריבלין גם בהיותו חבר כנסת וגם בתור שר תקשורת הוא לא מסוגל לקבל שום החלטה הוא איש ללא כושר חשיבה אנליטי הוא מובל רודף כבוד ושררה מחבק אדם ברגע וחונק אותו הנגע הוא נמושה חלאת אדם

  2. נשיא אומלל
    26/12/2017 22:31
    חן
  3. אני מכיר את ריבלין גם בהיותו חבר כנסת וגם בתור שר תקשורת הוא לא מסוגל לקבל שום החלטה הוא איש ללא כושר חשיבה אנליטי הוא מובל רודף כבוד ושררה מחבק אדם ברגע וחונק אותו הנגע הוא נמושה מפוזר שולף מהמותן הנשיא הכי גרוע שקם למדינה.הוא גורם לבזוי המעמד ומתברר שהוא מייצג את הרע והמכוער

  4. דברי נשיא המדינה
    26/12/2017 22:34
    צילי
  5. מדוע נזכרתי בפסוק עבד כי ימלוך??!!!

  6. דברי בלע של מי שחושבת את עצמה הרבה יותר ממה שהיא
    26/12/2017 22:58
    עוזי אורנן
  7. דברי עירית לינור הן הרבה יותר מחוצפה! ממש בושה לקרוא זאת. אותה באמת אפשר לשאול : למה, מי את???

  8. נשיא המדינה, שינה את עורו : שמאלני !!!
    26/12/2017 23:20
    האמא שיזמה חוק השואת זכויות בנות שירות כמו חיילות !
  9. מר ריבלין, מיום ליום אני יותר מאוכזבת ממך !!! תחליף את היועצים השמאלנים שלך ! מרוב שאתה רוצה להצטייר כנשיא של כולם- ולא ימני, כמו שחשבו… אז הגזמת !!! למה אתה מחפש נקודות להמריד נגד נתניהו ???!!!זה לא תפקידך ! אתה מתנקם בכל הזדמנות, וגם לחייל היקר שירה במחבל שהגיע לרצוח, לא הענקת חנינה, גם זרקת הצהרות פוגעות כלפי כביכול “הקצנה” של הימין, או המתיישבים ביו”ש… ! בקיצור, אני מחכה שתסיים את הקדנציה הלא מוצלחת שלך !!!

  10. צאו להפגין!
    26/12/2017 23:41
    ירון
  11. ממליץ לאמץ את קריאת הנשיא ולצאת להפגין מול בית הנשיא אשר, רוממות הממלכתיות בידיו וחרב פוליטיקאי קטן, המחרחר ריב ומדון בגרונו. ב ו ש ה!

  12. סופרת דמיקולו הפכה להיות פה למושחתים בושב וחרפה
    27/12/2017 10:07
    אחד העם
  13. לשמוע את הזיקית שפעם היתה בשמאל הקיצוני מתבטאת כך נגד הנשיא זה פשוט עצוב מאד הסופרת הדמיקולו הזאת הפכה להיות פה למושחתים.

    • משה כהן   28/12/2017 15:11

      עירית לינור בסך הכל הזכירה לו שהוא חורג מסמכותו ובכל משטר תקין הוא היה אמור להיות מפוטר וכשרה שיוצאים נגדו נבהל להחליט להתנצל במסווה של הבהרת דבריו וכאן כל הצבועים יצאו נגד עירית ננסה לחשוב מה היה קורה אם הוא היה אומר אותם דברים בדיוק מול ראש ממשלה מהשמאל הם כולם השמאל הצבוע היה תובע ממנו להתפטר ואם אותה עירית היתה אומרת את זה. ראשונה הם היו משבחים אותה ואם היו משעים אותה היתה קמה צעקה גדולה ורק עכשיו שהיא מביעה דעה שלא מקובלת על הברנגה השמאלית קמה צעקה וזה הזמן והמקום לשבח את עירית לינור על ישרותה כל אלו שמגנים אותה כאן הם או שמאלנים בעצמם או שלא קולטים שרובי ששיחק אותה בעבר ימני גילה את דעתו ודרכו האמיתית​ וממשהוא לא מקור לגאווה לאומית בכלל הגיע הזמן אחת ולתמיד לבטל את מוסד הנשיאות המיותר