עירית לינור זועמת על נשיא המדינה שעודד ההפגנות: “חתיכת חצוף”

דוד ליבוביץ
|
ט' טבת התשע"ח / 26.12.2017 22:08
מתקפה חריפה כנגד נשיא המדינה ראובן ריבלין, שעודד את ההפגנות ברחובות ‘כנגד השחיתות’ מצד הסופרת ואשת התקשורת עירית לינור: ”אתה קורא לאזרחי ישראל לצאת לרחובות? על מה? חתיכת חצוף! מי אתה”?

מתקפה חזיתית: אשת התקשורת והסופרת עירית לינור תקפה הערב [שלישי] בחריפות את נשיא המדינה ראובן ריבלין, שעודד את ההפגנות ברחובות ‘כנגד השחיתות’ ואמר כי, “אין תחליף לכיכרות העיר האמיתיות”.

לינור, זעמה על הדברים וכינתה בתכניתה את הנשיא בתואר ‘חתיכת חצוף’.

“ראש הממשלה נבחר באופן דמוקרטי והרכיב קואליציה באופן דמוקרטי. לעומת זאת יש לנו עוד פונקציה ישראלית שזה הנשיא שנבחר בהצבעה בכנסת על ידי 120 ח״כים.

”רובי ריבלין קורא לאזרחי ישראל לצאת להפגנות לנוכח המצב הנורא במדינה. אין שום מצב נורא במדינה”. לינור הזדעקה: ”כבוד נשיא המדינה קורא למרי אזרחי נגד ממשלה נבחרת ושאנשים ילכו לזעוק בכיכרות כי המצב פה בלתי נסבל? אני אגיד לך מה בלתי נסבל אדוני הנשיא, שאתה לא שחקן פוליטי ובתור פוליטיקאי היית תמיד פוליטיקאי כושל ביותר.

”הדבר היחיד שהצלחת להגיע אליו זה משרת שר זוטרה, ובתור נשיא וסמל ישראלי אתה קורא לאזרחי ישראל לצאת לרחובות? על מה? חתיכת חצוף! מי אתה? יש קלפי! רובי ריבלין לא הצליח לראות את הצד המצליח של הקלפי מרוב שהוא כושל, תתבייש!”.