סמוטריץ’: נתניהו תקע לנו סכין בגב, הרב רפי פרץ לא מתאים לפוליטיקה

שר התחבורה לשעבר: "נתניהו לא רצה אותנו ותקע סכין גם בגב הציונות הדתית שבמפלגתו - את אדלשטיין הדיח, לאלקין בנה תיק לענייני כלום ושום דבר, ואת חוטובלי מינה לשרה לענייני כלום ושום דבר • לא ביקשנו את הדתות שאז הוא צריך לריב עם דרעי • פרץ קבר מפלגה של מאה שנה"
חרדים 10
כ"ו אייר התש"פ / 20.05.2020 11:08

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’ מבקר בחריפות את התנהלות ראש הממשלה – ובראיון ל’ישראל היום’ הוא מאשים וקובע כי נתניהו לא רצה את ‘ימינה’ איתו בקואליציה.

“אני שלם עם ההחלטה ללכת לאופוזיציה, זו החלטה נכונה, לא יכולנו להרשות לעצמנו להיכנס לקואליציה עם היחס המשפיל והמבזה של נתניהו. שמעתי אותו אומר שהוא לא טרק דלת בכל הקשור להצטרפות שלנו, רק שהוא מעולם לא פתח אותה”, אמר השר לשעבר.

לדברי סמוטריץ’, זה היחס של נתניהו לציונות הדתית: “את אדלשטיין הדיח מתפקיד יו”ר הכנסת, תקע לו סכין בגב. את אלקין הדיח מתפקידו במשרד להגנת הסביבה ובנה לו תיק לענייני כלום ושום דבר, ואת ציפי חוטובלי מינה לשרה לענייני כלום ושום דבר וגם זה זמני עד שהוא שולח אותה לשליחות בחו”ל”.

סמוטריץ’ טוען: “לא ביקשנו מנתניהו שום מחיר פוליטי שהוא לא יכול לשלם, את תיק הבריאות אף אחד לא דרש, אדלשטיין שם למרות שלא ביקש, הוא ניסה למכור את הבריאות לכחול לבן ולא הצליח. גם את משרד התחבורה אף אחד לא רוצה, רק ביום האחרון הוא הצליח, בקושי, לשכנע את מירי רגב לקחת את משרד התחבורה. לא ביקשנו את תיק הדתות שאז הוא צריך לריב עם דרעי. ביקשנו יכולות עשייה אמיתיות”.

באשר לפרישת הרב רפי פרץ מ’ימינה’ וחבירתו לקואליציה החדשה אומר סמוטריץ’ כי הוא מכבד את הרב פרץ אך “אף אחד לא מעלה על דעתו שבקדנציה הבאה הבית היהודי בראשות הרב רפי פרץ תתמודד לבד והם יעברו את אחוז החסימה. לצערי, הוא קובר מפלגה של מאה שנה”.

עוד מוסיף סמוטריץ’: “אני מכיר את הרב רפי כבר שנה, צריך להגיד את האמת, אין טעות פוליטית אחת שהוא לא עשה בשנה האחרונה, אני רוצה לשמור על כבודו, בסוף הוא רב, חינך הרבה תלמידים, עשה דברים טובים, אבל הוא לא מתאים לפוליטיקה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סמוטריץ שחצן ולא מתאים לציונות הדתית
    20/05/2020 16:30
    אפרים
  1. שלא ימכור לכם . חתרן בלתי נלאה. הוא שיקר את אורי אריאל העניו והמסור שהביא אותו לאחוד הלאומי. אחר כך הצליח להתחבר לערוץ מסויים ממניעים שפעם עוד ידובר בהם. שם השמיץ ללא הרף את רפי פרץ.