אדלשטיין: חטפת מתקפות, העם חכם יותר מהכותרות ומוקיר לך תודה

טקס חילופים במשרד הבריאות בין שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן לשר הנכנס יולי אדלשטיין ליצמן: "חלילה וחס שלא יהיה גל הדבקות שני, אנחנו צריכים להיות זהירים"
אריה ריבקינד
כ"ד אייר התש"פ / 18.05.2020 19:40

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין נכנס הערב (שני) לתפקידו בטקס חילופים עם שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן.

בטקס אמר השר: “לרוב האנשים  כאן זה ברור כבר שנים, אבל בחודשים האחרונים אני חושב שאין חולק על כך שמערכת הבריאות צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות של מדינת ישראל. הביטחון הבריאותי נמצא בקו אחד עם הביטחון הלאומי שלנו. ישראל מובילה בהתמודדות עם הטרור, עם הסייבר ועוד; ישראל גם תוביל בהתמודדות עם נגיף הקורונה. יש את כל הנתונים שנוכל להוביל ברפואה.

“המוח הישראלי עובד שעות נוספות, ובכוונתי להשקיע את כל המשאבים להיערך נכון לגל קורונה שני אם יבוא. אם נעשה את הדבר הנכון – גם אם לא יהיה גל שני, ההשקעה לא תרד לטמיון אלא תביא לשיפור מערכת הבריאות”.

אדלשטיין הבטיח: “בהקשר הזה אני רוצה לומר לכם כבר כאן עוד טרם תחילת הדיונים על התקציב החדש – אלחם על כך שמערכת הבריאות תתייצב במקום הראשון בחלוקת העוגה התקציבית.

“סגן השר, חבר הכנסת יואב קיש. אני שמח מאוד שנענית לבקשתי להצטרף אלי לאתגר החשוב הזה. הוכחת בעבר יכולת פעולה ואני בטוח שהדבר יהיה לעזר בעבודה המשותפת שלנו עכשיו.

“גם לך אדוני המנכ”ל, לכם חברי ההנהלה, מנהלי בתי החולים, מנכ”לי קופות החולים, ראשי האיגודים המקצועיים – אני מבקש להודות על הכל.


צילום: דוברות שר השיכון

“ואחרון חביב, לך אדוני השר ליצמן. חטפת מתקפות רבות בתקשורת בתקופה האחרונה. אני אפילו לא נכנס לתוכן שלהן. אבל אני רוצה לומר לך שעם ישראל חכם יותר מכל כותרת. הוא רואה מה שעשית בעשור האחרון ומוקיר לך תודה”.

ליצמן אמר בטקס: “אנחנו עדיין נמצאים בעידן קורונה. חלילה וחס שלא יהיה גל הדבקות שני, אנחנו צריכים להיות זהירים”.

בפנייה לשר הנכנס אדלשטיין אמר: “אני בטוח שתוכל להרים במשרד דברים חדשים, יש לך את הכוח להביא תקציבים, לעזור לבתי החולים וקופות החולים ולמערכת הבריאות כולה. בסיום תפקידך תסתכל לאחור ותראה כמה הצלת נפשות עשית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות