סמוטריץ’: “רואה את סאגת הזחילות וההשפלות בבלפור – ומודה לקב”ה”

שר התחבורה תוקף את המצאת משרדי הממשלה הפיקטיביים בשביל שרי הליכוד: "תיקי שקר לענייני כלום ושום דבר. מעניין מה מרגישים עכשיו בכירי הליכוד שהקריאו את דפי המסרים של בלפור נגדנו על כיסאולוגיה"
אריה ריבקינד
כ"ג אייר התש"פ / 17.05.2020 02:56

שר התחבורה היוצא בצלאל סמוטריץ’ הגיב הלילה (ראשון) לסאגה סביב מינוי שרי הממשלה מהליכוד – ותקף את המצאת המשרדים שעולים עשרות מיליוני שקלים לקופת המדינה.

”רואה את סאגת הזחילות, ההשפלות, והבגידות בבלפור, את ההפקרות וחוסר המקצועיות והענייניות של המינויים, ואת ההמצאות של תיקי שקר לענייני כלום ושום דבר (כולל החוצפה של גנץ להקים ‘משרד ראש ממשלה חילופי’ ולשדוד את קופת המדינה בעשרות מליונים), ומודה לקב”ה שאנחנו לא חלק מהביזיון הזה”, אמר סמוטריץ’.

הוא הוסיף: ”בדיוק מזה ברחנו. דרשנו שותפות אמיתית ויכולת עשיה בתפקידים אמיתיים ולא בתפקידי כבוד ושררה מזוייפים.

“מעניין מה מרגישים עכשיו בכירי הליכוד שהקריאו את דפי המסרים של בלפור נגדנו על כיסאולוגיה וזוחלים עכשיו להתחנן על נפשם ללשכה, נהג ויועצים באיזה משרד פיקטיבי ומיותר. עצוב”.

עורך כפר חב”ד, אהרן דב הלפרין, הגיב לסמוטריץ’:

“לא ממש הבנתי. ואם הייתם מקבלים את תיק הבריאות אז כן היה שווה להיות חלק מסאגת הזחילות, ההשפלות, והבגידות בבלפור, ההפקרות וחוסר המקצועיות והענייניות של המינויים, וההמצאות של תיקי שקר לענייני כלום ושום דבר (כולל החוצפה של גנץ להקים “משרד ראש ממשלה חילופי”)?! היגיון מוזר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פשוט
    18/05/2020 18:44
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. תיק הבריאות הוא לא תיק סרק והוא חשוב כפליים בתקופה זו של קורונה , אז אם ימינה היו מקבלים את תיק הבריאות זה ודאי לא זחילה לתיק סרק , אלא הרמת הראש לקבלת תיק עם שירות ציבור אמיתי
    אתה פשוט שונא את ימינה זה הכול