ח”כ מיש עתיד פנה לרופא הכנסת: בדוק את מצבו הנפשי של מיקי זוהר

ח״כ יואל רזבוזוב מיש עתיד פנה לרופא הכנסת בבקשה לבצע סדרת בדיקות ליו״ר הקואליציה - "מחשש לאיבוד קשר עם המציאות" • זוהר בתכנית טלוויזיה על משבר הקורונה: "אף אחד מהם לא קרס ולא יקרוס. ישראל נותנת מענה לכולם, כשהמשבר הזה יחלוף, אתם תגלו תוצאה נהדרת"
אבי כץ
כ"ג אייר התש"פ / 16.05.2020 22:23

ח״כ יואל רזבוזוב ממפלגת יש עתיד פנה הערב (מוצאי שבת) לרופא הכנסת והתלונן על יו״ר הקואליציה ח״כ מיקי זוהר – וקרא לבדוק את מצבו הרפואי.

‏”שלחתי הערב מכתב לרופא הכנסת בבקשה לבצע סדרת בדיקות ליו״ר הקואליציה, ח״כ מיקי זוהר, מחשש לאיבוד קשר עם המציאות”, צייץ בטוויטר.

המכתב נשלח לאחר שיו”ר סיעת הליכוד ומי שצפוי להיות יו”ר הקואליציה הגיע לראיון אצל ‘אופירה וברקוביץ” וטען כי למרות המשבר הכלכלי הקשה, לא נראה קריסה כלכלית של אזרחים.

“אף אחד לא קרס ואף אחד לא יקרוס. בזכות ההתנהלות של ראש הממשלה ומשרד האוצר מנענו קריסה של הכלכלה והבאנו הישגים מדהימים”, טען.

יש אנשים שנשארו בלי פת לחם.

“אני מכיר את הבעיות של כולם כי אני מדבר עם אלפי אנשים ואני אומר לכם – אף אחד מהם לא קרס ולא יקרוס. מדינת ישראל נותנת מענה לכולם. אף אחד לא יתעשר בחודשיים הקרובים, אבל אנחנו מקפיאים מצב.

“אני מדבר עם אנשים ופונה כל הזמן למשרדי הממשלה. צריכים להבין, ישראל היא מדינת יציבה כלכלית ויש לה כסף אבל אי אפשר לעשות הוקוס פוקוס. אנחנו לא יכולים להפוך אנשים לעשירים בתקופה הזו אבל אנחנו כן יכולים להביא אנשים למצב שהם יתקיימו. ביטלנו את תשלומי הארנונה, אנחנו משלמים על חל”ת, נתנו מענקים גם לעצמאים וגם לבעלי שליטה. אני אומר לכם וזה מוקלט – בעוד חודשיים שלושה, כשהמשבר הזה יחלוף ויעשו אומדן של כמה עסקים קרסו וכמה נשארו בחיים, אתם תגלו תוצאה נהדרת”.

אחד הגולשים הגיב לרזבוזוב: אני חושב שלא הפנמתם עד הסוף את התפקיד שלך. אתה נבחר ציבור ולא טרול. תלחם כלים הקיימים (ויש המון). לעשות צחוק מנבחרי הציבור אמנם מייצר טראפיק בטוויטר אבל גורם לאנשים הפשוטים מבוכה. חלאס.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות