הרבי מסאטמר תקף את גיסו הרבי מויז’ניץ: איך הוא נפגש עם הכופר?

האדמו"ר מסאטמר מותח ביקורת קשה על  גיסו האדמו"ר מויז'ניץ, בעקבות ביקורו במעונו של ראש הממשלה בבלפור: "הוא  לא פחד לשבת איתו בבית יחד, איפה שהוא עלול להידבק במחלות רוחניות? עד כמה הם יכולים להתכופף" • האזינו
יוסף גרינבוים
כ"א אייר התש"פ / 15.05.2020 01:35

האדמו”ר מסאטמר מותח ביקורת קשה על  גיסו האדמו”ר מויז’ניץ, בעקבות ביקורו במעונו של ראש הממשלה בבלפור, במוצאי ל”ג בעומר.

במהלך ‘לחיים טיש’ שערך האדמו”ר בביתו שבקרית יואל אחרי תפילת שחרית, לרגל היארצייט של רבי נחום מטשרנוביל זצ”ל למניין מצומצם ממקורביו, דיבר האדמו”ר בכאב רב על הפגישה עם נתניהו:

“אחרי חודשיים של בידוד הרחק  מהחסידים, בלי תפילות פומביות, בלי ‘טישים’, בלי קבלת חסידים, ללא סנדקאות, הכל בגלל הפחד שלא להיות בבית אחד עם חולה בנגיף קורונה ולהידבק – אחרי כל זה  הוא הלך לבית של ראש הכופרים, האדם שמפיץ את האמונה ב’כוחי ועוצם ידי’, אדם שאין לו שום דרך ארץ ויראת הכבוד לקב”ה. האם הוא  לא פחד לשבת איתו בבית יחד, איפה שהוא עלול להידבק במחלות רוחניות?”

פגישה נדירה: הרבי מויז’ניץ נפגש בחשאיות עם נתניהו במעון בבלפור

הרבי מסאטמר הוסיף: “אני לא מבין אותו. היום הוא היארצייט של הסבא שלנו, המגיד מטשרנוביל. כידוע ‘צ’ארנה’ ברוסית פירושו שחור, ו’בילא’ פירושו לבן. צריך לדעת להבדיל בין שחור ללבן ואסור לערבב ביניהם”.

לפי דיווח באתר vosizneias, החסידים סיפרו כי הרבי אמר לאחר ששמע על הפגישה: “עד כמה הם יכולים להתכופף, אלה שיוצאים להצביע בבחירות ומשתתפים בממשלה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אוקי נניח שהרבה מסטמאר צודק,,
    15/05/2020 02:51
    י,ד
  1. בכל זאת ,לא למד לקח מזה שהרבה מחסדי סאטמאר נפלו חללים במחלת הקרונה. זה רמז משמים ,הם צרכים לחזור בתשובה ולאהוב כל יהודי באשר הוא, כי רק ככה אפשר להביא את פני המשיח,, היות ובשינא ,מרחקים אותם למחזור בתשובה.

  2. לשנוא יהודי ,זה כמו לישנא את השכינה,,
    15/05/2020 02:59
    יד
  3. כל יהודי הוא מצלם אלוקים, ומימלא זה כמו לכפור בהקדוש ברוך הוא, הוא שכח מדרך הבעל שם טוב, או מדרך הקדושת לוי ,אם כן בשביל מה הוא ןחסידיו לומדים את הספרים האלו זה לא משפיע כלום ,,בושה וחרפה,, ב ,הם לא רואים את עד השם,לא לומדים לקח שהקדוש ברוך הוא היכה בהם חזק הרבה חללים נפלו מהחלה ,קרונה זה רמז משמים, יעלה שיחזרו בתשובה,,הגיע הזמן לעשות כיוון אחר,, להתחיל לאהוב כל יהודי ,ורק ככה נקבל את פני המשיח, אחרת המצב חלילה יחמיר ה ירחם,,

  4. אוקי נניח שהרבה מסטמאר צודק,,
    15/05/2020 03:20
    י,ד
  5. בכל זאת ,לא למד לקח מזה שהרבה מחסדי סאטמאר נפלו חללים במחלת הקרונה. זה רמז משמים ,הם צרכים לחזור בתשובה ולאהוב כל יהודי באשר הוא, כי רק ככה אפשר להביא את פני המשיח,, היות ובשינא ,מרחקים אותם לחזור בתשובה.