גפני חוגג: “היינו כפסע מזה שלפיד וליברמן היו מנהלים את הממשלה”

יו"ר דגל התורה חוגג את הקמת הממשלה החדשה - ועוקץ את יאיר לפיד ואביגדור ליברמן: "אני שמח על כך שהם ישרתו את העם בכבוד מהאופוזיציה"
חרדים 10
כ' אייר התש"פ / 14.05.2020 14:55

ח”כ משה גפני, יו”ר דגל התורה, חגג הבוקר (חמישי), בראיון שהעניק לגלי צה”ל, את הקמת הממשלה שתושבע הלילה ואת הנקמה בלפיד וליברמן.

גפני אמר: “הקדוש ברוך הוא מנהל את העולם, היינו כפסע מזה שלפיד וליברמן היו מנהלים את הממשלה וזה היה נזק אדיר לאוכלוסיה בכלל, ולציבור החרדי בפרט”.

הוא הוסיף ו’עקץ’: “אני שמח על כך שהם ישרתו את העם בכבוד מהאופוזיציה”.

גפני התייחס למאמציו לשלב את מפלגת ‘ימינה’ בקואליציה: “זה לא סוד שפעלתי אתמול רבות כדי שימינה יהיו בקואליציה, אמשיך לעשות כל מאמץ כדי שכל מרכיבי הציונות הדתית יהיה בממשלה הזאת”.

גפני נשאל גם  על הפרות הסדר של הפורעים ממאה שערים: “אותם אלה שמפירים את החוק במאה שערים גם מפגינים נגדינו, רק בשישי האחרון הם הפגינו מתחת לבית שלי. זה חוסר אינטלגנציה מהמדרגה הראשונה בכך שמכלילים את הציבור החרדי הענק עם הקומץ הקטן הזה, לא ראיתי את ההכללה הזאת בציבור החילוני כשאנשים בילו בחופי הים בתל אביב, רק אצלנו, מספיק עם זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בנפול אוייבך אל תשמח
    14/05/2020 18:14
    יהודי ישראלי
  1. “בנפול אוייבך אל תשמח… והשיב מעליו אפו” (משלי כ”ד) – אל תחגוג כלל, כי אתה שותף לממשלה גדושה בנוכלים, יש שם לא מעט השונאים את התורה, יש שם רבים השונאים זא”ז, והמון שונאים את ראש-הממשלה על תעלוליו ועל התעללויותיו בהם. הגלגל מסתובב ואתה וכולנו עוד עלולים להיווכח ב-“והשיב מעליו אפו”…