בעיטות, חניקה, מגהץ רותח לזרוע: אישום נגד אב שהתעלל בבנותיו ואשתו

כתב אישום חמור הוגש נגד תושב הדרום, בן 40, נשוי ואב לשמונה, אשר התעלל בבנותיו ובבת זוגו והיכה אותן באכזריות במשך כעשור • באירוע האחרון נעצר הנאשם לאחר שהכה את אשתו באגרופים ובעיטות ואיים עליה בסכין, כיוון שהאוכל שהגישה לא מצא חן בעיניו
חיים טוויל
כ' אייר התש"פ / 14.05.2020 14:11

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בב”ש כתב אישום נגד תושב הדרום בן 40, נשוי ואב ל-8, אשר במשך כ-10 שנים התעלל בבנותיו ובבת זוגו והיכה אותן באכזריות.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד רננה לוי, הנאשם הכה את שלוש מבנותיו מאז שהיו בנות 7 במשך כ-10 שנים, ובחלק מהמקרים גרם להן חבלה של ממש.

 מכתב האישום עולה, בין היתר, כי הוא הצמיד מגהץ חם לזרוע של בתו, שם כסא על כף ידה של בתו והתיישב עליו למספר דקות, הכה אותן באבזם החגורה, חנק את אחת מהן עד שהתקשתה לנשום, הכה באמצעות כבל חשמל והכה אותן באגרופים ובעיטות.

באירוע האחרון נעצר הנאשם לאחר שהכה את אשתו באגרופים ובעיטות ואיים עליה בסכין, כיוון שהאוכל שהגישה לא מצא חן בעיניו – עד שאחת מבנותיו חייגה למשטרה.

התיק נחקר בתחנת באר שבע.

 כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של התעללות, תקיפת קטין  (חבלה של ממש), תקיפת בת זוג (חבלה של ממש), הדחה בחקירה, איומים, ועוד.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות