מזכיר ימים אפלים: העצורים מובלים ברחובות מירון בידיים קשורות • צפו

מאות יהודים שנתפסו במושב מירון, לאחר שהסתננו אל היישוב בדרכם לציון של הרשב"י ביום ההילולא - מובלים כשהם אזוקים בידיים בדרכם לתחנת משטרת צפת
חיים טוויל
י"ט אייר התש"פ / 13.05.2020 00:50
צילום וידאו: דוד כהן
הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עבריינים ושישלמו על כך לא כל דבר צריך לשייך לעבר
    13/05/2020 02:15
    איש
  1. חאלס עם זה, למה המשטרה יכולה להקצות לכל חסיד שוטה שני שוטרים לסחוב אותו? חסידים בהמות עבריינים,
    כל הכבוד למשטרה, ואם יש סיבה לשנאה כלפינו החרדים זה בגלל אותם משוגעים

  2. אתם יש לכם אגנדה בחיים? או שרק רייטינג מעניין אותכם
    13/05/2020 09:58
    פלוני
  3. למה אתם מלבים שנאה בתוך עם ישראל בין השלטונות לציבור החרדי? המטרה היא לשמור על בריאות הציבור. והמשוגעים שנדחפו למירון מסכנים את עצמם וססיבתם. אז למה אתם מחרחרים מלחמה???

  4. אכן ימים אפילים שיהודים מתנהגים כקוזקים פורעים ומבזים את
    13/05/2020 12:08
    דוד
  5. רבי שמעון בר יוחאי

  6. גורו לכם
    13/05/2020 22:18
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. המשטרה לא הצליחה להתמודד עם כמויות האנשים שהגיעו למירון. עם עשרות אלפי אנשים שהגיעו למירון ל”ג בעומר תש”פ לא התמודדו. כנראה שהחרדים יותר חכמים מהמשטרה. והחרדים הצליחו והמשטרה שוב נכשלו. דידן נצח!!!!!

    *בימי ה‘בית יוסף‘ רבי שמעון התגלה בחלום למרן ואמר שאם יבטלו את ההילולא שלו, כפי שרצו מטעמי תערובת, תבוא מגיפה [כך מעיד החיד“א בקונטרס מעשי ניסים וכך מספרים גם גורי האר“י].

    *בשנת תקע“ז ביטל אחד מגדולי ישראל את ההילולא, גם כן מטעמי תערובת, ולא הוציא שנתו [עדות הרה“ק ר‘ מרדכי מקרעמניץ זי“ע ב‘חיבת ירושלים‘].

    *בשנת תרע“א שוב פעם הכריז אחד מרבני צפת על חרם שנשים לא תעלינה להילולא – וגם הוא לא הוציא שנתו [מופיע בכל ספרי התקופה]. ולמה להביא סיפורים אם הדבר מופיע בשולחן ערוך, ב‘מגן אברהם‘ (סימן תצ“ג), על צדיק אחד שאמר תפילת ’נחם‘ כל השנה משום אבלות, ומכיוון שנהג כן גם בל“ג בעומר לא הוציא שנתו. רחמנא ליצלן.

    *אני מקוה שד‘ ישמור אתכם. שד‘ ירחם עליכם, אתם צריכים הרבה רחמי שמים…. אבל אתם משחקים באש. לפני שבועיים, כאשר גזרתם את מה שגזרתם עכשיו כולם רואים שזה כבר רשעות לשמה. עשרות מקורות קדושים מספרים שרבי שמעון משתוקק להילולא הזאת כל השנה, וכועס על מי שמפר אותה, לָמָּה תָמוּתוּ ???[ירמיהו פרק כז פסוק יג].

    *על ידי רבי שמעון פסקה מגיפת כ“ד אלף תלמידי רבי עקיבא. זו היתה מגיפה נוראה של כאלף ניגפים ביום, ורבי שמעון עצר אותה. גם השנה רק רבי שמעון יעצור את המגיפה. וח“ו להיפך.

    *אפשר בהחלט לראות אצבע אלקים במצב המשתפר, כאשר רשב“י מאותת שאת ההילולא שלו אפשר לחגוג. מי הטיפש שחושב שהמצב המשתפר קשור להוראות משרד הבריאות, בשעה שהן מופרות בכל הארץ ברגל גסה ובמסכה מוסטת. מי שאינו טיפש יודע שזה לא מציאותי שזה יהיה כוחנו ועוצם ידינו. זה רק חיוך מן השמים לקראת ל“ג בעומר.

    *גורו לכם וחוסו על עצמכם! חבל שתשלמו את המחיר ישר מהשמים בקרוב, ושהיהדות החרדית תצטרך בהעדרכם למצוא עסקנים חדשים ח“ו. תבקשו סליחה מרשב“י, תבקשו סליחה מעם ישראל. ברגע האחרון אנחנו מתחננים אליכם: אל תפגעו ואל תיפגעו באש הצדיק! תעצרו את בזיון רשב“י זי”ע ועם ישראל, ותעצרו את המגיפה מהשמים עליכם ח”ו!