ליברמן הוכה בהלם – ולפיד הרגיע מיד: “איווט, ככה אתה מכיר אותי?”

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הופתע לשמוע את הצהרתו של לפיד להצלת נתניהו על חשבון גנץ: "מקווה שהדברים נאמרו בבדיחות הדעת או הוצאו מהקשרם" • לפיד: "אין לי שום כוונה להציל את ביבי"
אריה ריבקינד
ג' אייר התש"פ / 27.04.2020 14:46

בדיון בוועדה המיוחדת לחקיקת חוק ממשלת החילופים הצהיר ח”כ יאיר לפיד, כי נתניהו לא יקיים את הסכם הרוטציה שחתם – וכי הוא יסייע לו שלא לממש את התחייבותו.

“בכל רגע נתון שלא יתחשק לביבי לקיים את הרוטציה, כל מה שהוא צריך לעשות זה לבוא אלי ולהגיד אנחנו רוצים להחזיר את החוקים האלה לנוסחם המקורי, ואני רוצה להגיד לכם משהו לוועדה הזאת – אנחנו נגיד כן”, אמר לפיד.

“אנחנו נסכים להחזיר את החוקים האלה למקור ותסתדרו כי יש לו 75. למה? מפני שאנחנו מכבדים את הדמוקרטיה והחוקים האיומים והמבישים והמבזים האלה צריכים להתבטל”.

מי שהופתע מההצהרה הוא יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, שצייץ: “הופתעתי לשמוע את הצהרתו של לפיד להצלת נתניהו על חשבון גנץ. אני מקווה שהדברים נאמרו בבדיחות הדעת או הוצאו מהקשרם”.

חבר הכנסת יאיר לפיד הגיב לציוץ של יו”ר ישראל ביתנו: “איווט, ככה אתה מכיר אותי? אין לי שום כוונה להציל את ביבי. היחיד שהציל אותו זה בני גנץ. אם עוד שנה, אחרי הקורונה, תהיה לנו אפשרות להפיל את הממשלה, ברור שנפיל אותה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות