לפיד: אתם באמת חושבים שביבי יגיד לשרה, ‘תפני את המדפים’?

יו"ר יש עתיד הצהיר שיחבור לנתניהו כדי לסכל את הכהונה של גנץ בראשות הממשלה: "בכל רגע שביבי יבקש לבטל את החוק הזה, אנחנו נגיד לו - כן" • "באיזה עולם, איתן גינזבורג, מתקיים מצב שבו ביבי נתניהו ניגש יום אחד לשרה נתניהו ואומר לה: 'שרה, תפני את המדפים, מחר מגיעה רויטל גנץ'"
אריה ריבקינד
ג' אייר התש"פ / 27.04.2020 14:34

יו”ר יש עתיד, יאיר לפיד, תקף היום (שני), במהלך דיון בוועדה המיוחדת לחקיקת חוק ממשלת החילופים את חברי כחול לבן, וטען כי נתניהו לא יקיים את הסכם הרוטציה.

“נראה לכם שביבי יקיים את הרוטציה בגלל שאתם משריינים את החוק ברוב של 75? ובכן לביבי יש 59 ח”כים, לנו יש 16, וביבי יודע, וגם אני מודיע פה למצלמות, שבכל רגע נתון שלא יתחשק לביבי לקיים את הרוטציה, כל מה שהוא צריך לעשות זה לבוא אלי ולהגיד: אנחנו רוצים להחזיר את החוקים האלה לנוסחם המקורי, ואני רוצה להגיד לכם משהו לוועדה הזאת יבקש לבטל את החוק הזה – אנחנו נגיד כן”, הטיל לפיד את הפצצה.

“למה? מפני שאנחנו מכבדים את הדמוקרטיה והחוקים האיומים והמבישים והמבזים האלה צריכים להתבטל”.

הוא הוסיף: “לפני הבחירות, לפני שהלכתם לפוליטיקה, אתם הרי חשבתם שביבי הוא נוכל. איך אני יודע? כי סיפרתם לי ודיברתם איתי על זה שביבי הוא נוכל. על מה מבוסס עכשיו אם ככה ההסכם הזה? על זה שאתם חושבים שהוא השתנה? מה אתם חושבים שהוא ראה את האור אחרי ההיכרות אתכם הוא הפך להיות אדם הגון?

“אז התשובה שלכם היא שאתם יודעים שהוא לא השתנה, אז עשיתם הסכם של נוכלים. כל החוקים שמונחים פה הם חוקים של נוכלים”, תקף לפיד.

לפיד עקץ את שותפיו לשעבר: “אתם באמת חושבים שיש סיכוי בעולם שהוא יפנה לו את בלפור? באיזה עולם, באיזה עולם, איתן גינזבורג, מתקיים מצב שבו ביבי נתניהו ניגש יום אחד לשרה נתניהו ואומר לה: ‘שרה, תפני את המדפים, מחר מגיעה רויטל גנץ לסדר את הבגדים שלה אצלך בארון’. אתם הרי יודעים שזה לא יקרה. ברור לכם שזה לא יקרה”.

גורמים בכחול לבן הגיבו בגיחוך לאיומי לפיד: ״אם יגיע היום שבו גנץ אמור להיכנס לבלפור ולפיד יגרור את מדינת ישראל לבחירות יחד עם ביבי, הוא יישאר מתחת לאחוז החסימה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות