הגר”מ מאזוז ספד לאיש החסד: “באו אנשים רעים מלשינים” • צפו

ראש ישיבת 'כסא רחמים' התייחס בשיעורו השבועי לפטירתו של הרב ישעיהו הבר זצ”ל, מייסד ארגון 'מתנת חיים' שנפטר בגיל 55 מהקורונה • "תדעו לכם שהוא התרים גם לערבים, גם לחילונים, נתן לכולם"
יוסף גרינבוים
ב' אייר התש"פ / 26.04.2020 00:56

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת ‘כסא רחמים’, התייחס הערב (מוצאי שבת) בשיעורו השבועי – הנמסר בשידור חי מביתו בבני ברק – לפטירתו של הרב ישעיהו הבר זצ”ל, מייסד ארגון ‘מתנת חיים’, שנפטר בליל שישי, בגיל 55 – לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

“השבוע מספרים עוד משהו שהוא גדול מאד”, אמר ראש הישיבה. “הרב שטיפל במאות חולי כליות, הרב אברהם ישעיהו הבר, האש אוכל. לפני כן כל חולי כליה היו צריכים לחכות ואין מי שיטפל בהם. לא תמיד הכליות מתאימות, והוא פתח מוסד לחולי כליות.

“כל מי שיש לו בעיה בכליות, שמים כל הנתונים שלו. אחר כך מוצאים מישהו אחר שהוא תורם שמתאים בדיוק. יתכן שהוא יהודי חרדי והמקבל חילוני”.

הגר”מ הזכיר את החקירה המשטרתית שנפתחה נגדו: “באו אנשים רעים מלשינים, אמרו, הי, הוא נותן כליות רק לבני משפחתו, רק לקרובי משפחתו. העמידו אותו למשפט! כל מה שתוכל לדבר נגד החרדים תדבר. אז תדעו לכם שהוא התרים גם לערבים, גם לחילונים, נתן לכולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות