“מודה לקב”ה על הנס שקרה לי”: חובר להאקמו בשל הקורונה והחלים

צבי מיכאלי בן ה-58 שאושפז וחובר למכשיר האקמו בשל מחלת הקורונה החלים מקורונה ושוחרר למחלקה רגילה בשערי צדק •
תמי גיל
ל' ניסן התש"פ / 24.04.2020 16:15

בשורות מדהימות לפני השבת: צבי מיכאלי בן ה-58 אושפז במצב קשה בבית החולים שערי צדק בירושלים, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

הוא הועבר ליחידה לטיפול נמרץ שם חובר למכשיר האקמו, מכשיר המחליף את פעילות הריאה.

במהלך הפסח נגמל צבי ממכשיר האקמו ולאחר מספר ימים גם ממכשיר ההנשמה.

בבית החולים מציינים כי בשבועיים האחרונים מצבו השתפר במהירות ולאחר שהתחזק והתקבלו פעמיים תוצאות שליליות לקורונה שוחרר לאשפוז במחלקה רגילה להמשך החלמתו.

צבי ביקש להודות לצוותים הרפואיים: “אני רוצה להודות קודם כל לקב”ה על הנס שקרה לי. ולהודות למלאכים בלבן בשערי צדק. לאחיות, לאחים, לרופאות ולרופאים ולכל הצוותים על עבודת הקודש שהם עושים.

“אלו אנשים עם לב ענק שנותנים את כל כולם לטובת המטופלים. אני רוצה להודות לד”ר פיליפ לוין, לד”ר יגאל הלביץ, לד”ר אריאל רוקח, לאחיות המדהימות ולכל הצוותים ולומר להם תודה תודה תודה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברוך רופא חולים
    24/04/2020 17:05
    חצקל
  1. …ברוך השם. את מידת הכרת הטוב.שהאיש מקסים הזה הביע כלפי הקב”ה..והמלאכים בשערי צדק..לא לא יודע ולא למד המושחת שנקרא ראש העיר בני ברק רובינשטיין.שדרש מהרמטכ”ל.שלא יחתמו על מכתב הברכה המצורף לארגזי האוכל המחולקים..בבני ברק..באהבה מחיילי צה”ל..אויי אויי אויי השם ירוחם שלא יראו..את השם הזה חיילי צה”ל..רשע מרושע מאיפה למדת את הכפיות טובה הזאת..האם ממשפחת הנוכלים ברשב”ם.שרק אותם אתה משרת..איזו תורה יש לך..??? תורת גיהנם.זו לא יהדות..המילה הכי עדינה שאוכל לומר לך…מנוול ושפל…עכשיו אתה מבין למה באים אסונות על הציבור בגלל.חצוף ומנוול כמוך.העיקר לומדעס” בלי קיום מצוות..תורתו של דואג היתה מן השפה ולחוץ..