השמאל רותח: קומבינה מושחתת. גנץ ואשכנזי, לאן תובילו את החרפה

מפלגות השמאל תוקפים את חתימת ההסכם להקמת ממשלת האחדות • ח"כ עודה: גנץ הכשיר את הסיפוח, הגזענות והשחיתות • זנדברג: "גנץ הרים דגל לבן במקום לנצח"
אריה ריבקינד
כ"ו ניסן התש"פ / 20.04.2020 19:52

במפלגות השמאל הגיבו בזעם רב על ההסכם שנחתם בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו”ר כחול לבן בני גנץ להקמת ממשלת אחדות.

יושב ראש מפלגת מרצ ח”כ ניצן הורוביץ הגיב: “המתנה של ביבי וגנץ לאזרחי ישראל במשבר הכלכלי העצום: הממשלה הגדולה בתולדות המדינה. 34 שרים (ועוד סגנים) למשרדים מופרכים כדי לתפור קומבינה מושחתת. תודה לכם, באמת תודה מקרב לב”.

ח״כ עפר שלח, ממפלגת יש עתיד-תלם, תקף: “שליטה מוחלטת של נתניהו במינוי שופטים, חקיקה, ועדות הכנסת – וכמובן סיפוח מתי שירצה. אפס תפקידים לכחול לבן במה שנוגע לקורונה. ‏34 שרים, חוק נורבגי מדלג, חלוקה לפרוסות של תיקי החוץ והביטחון. ‏בני גנץ, גבי אשכנזי – לאן תובילו את החרפה”.

ח”כ איימן עודה תקף: “ממשלת הכניעה של גנץ ונתניהו היא סטירת לחי לרוב האזרחי שיצא פעם אחר פעם לקלפי כדי להדיח את נתניהו. גנץ לא היה אמיץ מספיק לנצח ובחר להכשיר את הסיפוח, הגזענות והשחיתות”.

ח״כ תמר זנדברג ממרצ: “מי שהיה אמור להיות ראש ממשלת השינוי בחר הלילה להרים דגל לבן במקום לנצח. גנץ ריסק את התקווה של רוב בציבור הישראלי ומכר את המנדט שהענקנו לו למושחת ומסית. זוהי לא ממשלת חירום אלא ממשלה שהיא מצב חירום לדמוקרטיה הישראלית”.

ח״כ עאידה תומא-סלימאן: “הממשלה שתוקם עכשיו היא ממשלת ימין מסוכנת. בני גנץ נכנס להחליף את נתניהו ועכשיו רק מחזק אותו ואת דרכו הגזענית והאנטי-דמוקרטית. אנחנו נאבק ונוביל את ההתנגדות לממשלת הסיפוח וההון הזו – בזמן הקורונה ואחריה”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות