גנץ איים על נתניהו והעיתונאי צייץ: “אתה לא מפחיד אף אחד. אפס!”

גנץ בישיבת הסיעה: אם עד יום שני לא נצליח לקדם את המו"מ – נחל בקידום החקיקה בכנסת נגד נתניהו • הודיע כי הוא לא מתכוון לפקוד את המעון בבלפור, אלא "רק אם תושג התקדמות שתצדיק זאת"
אריה ריבקינד
כ"ב ניסן התש"פ / 16.04.2020 19:18

יו”ר כחול לבן בני גנץ הודיע בישיבת סיעתו בצהרים (חמישי) כי בכוונתו להפעיל את הכנסת באופן מלא החל מהשבוע הבא – כפי שהבטיח לאחר שנבחר לתפקיד יו”ר הכנסת.

גנץ איים במרומז על הליכוד כי אם עד יום שני הבא לא תהיה התקדמות במגעים להקמת ממשלת אחדות, הוא יאפשר לקדם חקיקה שתמנע מראש הממשלה בנימין נתניהו להמשיך לכהן בתפקידו.

“מוכן לספוג את כל הביקורת ואעשה הכל כדי להשלים את המשא ומתן”, אמר גנץ לחברי סיעת כחול לבן.

בכאן חדשות’ דווח, כי גם חברי הכנסת צבי האוזר ויועז הנדל נכחו בישיבה.

בועז גולן, מגיש ‘האולפן הפתוח’ בערוץ 20, צייץ בתגובה: “הצנון הזה מנהל שיחות עם נתניהו תוך שהוא שם אקדח על השולחן: אם לא תתן לי מה שאני רוצה – אקדם חוק להדחתך.

“גנץ, אתה לא גבר! אם אתה חושב שיש להדיח את נתניהו, מדוע אתה מנהל איתו שיחות? הרי אמרת שהמצב כעת מחייב חירום. לך עד הסוף – אתה לא מפחיד אף אחד. אפס!”

בתוך כך, המשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן נמשך גם הערב.

ראש הממשלה הזמין את גנץ לפגישה אך לדברי גורמים בכחול לבן הוא לא מתכוון לפקוד את המעון בבלפור, אלא “רק אם תושג התקדמות שתצדיק זאת”.

יו”ר יש עתיד יאיר לפיד העלה היום במליאת הכנסת הצעה “להקפיא” את המצב הקיים, ולאפשר לממשלת המעבר לכהן שישה חודשים נוספים כדי לטפל במשבר הקורונה.

לפיד אמר במליאה: “במקום להתעסק בפוליטיקה, נציל את הכלכלה ואת חייהם של אנשים. נניח את החוקים למניעת השחיתות ונוודא שהממשלה לא מנצלת את הקורונה בשביל פוליטיקה”

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גנץ קודם לכל...
    16/04/2020 20:48
    נחרד
  1. הגנרל לשעבר מנסה לנהל משא ומתן עם שלל איומים…!
    אם בשביל ישראל אז קדימה…מה הסחטנות הזו…?

  2. גנץ לפיד
    17/04/2020 08:32
    אבמ
  3. חלאס עם האיומים.
    כולנו יודעים שעם השקרים שלכם בבחירות האחרונות .ישימו לכם ולליברמן הדיקטטור בעיטה לפנים.
    שקרנים מי אתם בוגי יעלון וחבורת הליצנים סביבכם.
    בושה לישראל שאתם מכנים את עצמכם כמנהיגים