“הכל ממשיך כרגיל”: האם בחסידות בעלזא מפירים הנחיות הקורונה?

בחסידות מכחישים הודעה שנמסרה, כביכול, בקו מידע של החסידות, לפיה הוחלט על חזרה לשגרה • הגבאי של הרבי: "בפקודת הקודש מחויב כל אחד לשמור על הוראות של הרבנים ובית הדין בשמירת הנחיות משרד הבריאות בלי שום הוראת היתר" • בכיר בחסידות: "מניינים מתקיימים בחשאי"
יוסף גרינבוים
כ"ב ניסן התש"פ / 16.04.2020 17:25

האם בחסידות בעלזא מפירים את ההנחיות של משרד הבריאות?

בחסידות הזמו היום (חמישי) הודעה שנמסרה, כביכול, בקו מידע של החסידות, לפיה הוחלט על חזרה לשגרה.

בהקלטה ששודרה נאמר: “הננו מוסרים מה שהורה מרן האדמו”ר מבעלזא למסור היום על ידי הגבאי ר’ מיכל פירר: בפקודת הקודש מחוייב כל אחד לשמור על הוראות של הרבנים והבית דין, והוראות והנחיות של משרד הבריאות בלי שום היתרים.

“האדמו”ר שליט”א בירך שהשי”ת יעזור שההשפעות מיום טוב הקדוש של פסח ישפיע לכל בני ישראל אוצרות של ישועות והרבי מעתיר לכל בני ישראל לרפואה שלימה ובריות גופא, ולשמירה לכל בני ישראל.

“מבית האדמו”ר ביקשו למסור שוב, שכל ההודעות למיניהם היוצאות בכל סוג שהוא, אין להם שום תוקף ואחריות, ורק מה שמוסרים בקול בעלזא אלו הם ההודעות הנמסרות מבית הרבי”.

למרות זאת, אהרן רבינוביץ, ציטט היום בכיר בחסידות בעלזא: “כלפי חוץ יש שינוי שגרה, אך בפועל האדמו”ר הורה שהכל ממשיך כרגיל. מניינים מתקיימים בחשאי בכל ריכוזי החסידות בארץ. האדמו”ר סובר שאין עניין מיוחד בנגיף ואפשר להמשיך בשגרה, כל עוד הדבר לא מפורסם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חסידות בעלזא
    16/04/2020 18:50
    שמעון
  1. אני כחסיד בעלזא מעניין אותי איפה יש לי מניין כי אני רוצה להתפלל במניין אנא ספר איפה מה אתה כותב קישקושים