מקלב הטיח ברמת גנים: “איך אתם מטיילים בגן ציבורי ללא מסכות?”

צביעות: בעוד מאות אלפים מהציבור החרדי בהסגר זה כשבוע, בציבור הכללי לא נשמרים הכללים • ח"כ אורי מקלב הגיע לגינות ציבוריות ברמת גן, שם התקבצו עשרות תושבי העיר ללא שמירת הכללים - וביקש לדעת: "מדוע אינכם חובשים מסכה ואינם מקיימים את הוראת משרד הבריאות?"
אריה ריבקינד
כ"ב ניסן התש"פ / 15.04.2020 22:02

חבר הכנסת אורי מקלב הגיע ביום שלישי האחרון  לעיר רמת גן ונדהם לראות עשרות מתושבי העיר מטיילים להנאתם בגינות ציבוריות,  תוך שהם אינם חבושי מסכות כהוראת משרד הבריאות – בעוד תושבי בני ברק ובשכונות החרדיות בירושלים נמצאים בהסגר כולל.

ח”כ מקלב ניגש לגינה הציבורית וביקש לדעת מה הם יודעים על תושבי העיר בני ברק ומדוע הם אינם רואים את עצמם במראה, בה יראו כי אינם שומרים את כללי משרד הבריאות ובכך מביאים להתפשטות נגיף הקורונה.

“בעוד משמיצים ומכפישים את הציבור החרדי וכופים אותו בהסגר בערים ובשכונות החרדיות, אתם כאן מטיילים להנאתכם בגינות הציבוריות. מדוע אינכם חובשים מסכה ואינכם מקיימים את הוראת משרד הבריאות?!” דרש ח”כ אורי מקלב לדעת.

התושבים המבולבלים, שלא היה להם מה לטעון, ניסו להתחמק – אך מקלב ואנשי לשכתו לא הרפו.

“ראש העיר שאתם בחרתם, כרמל שאמה הכהן, משמיץ את הציבור החרדי ודורש להציב גדרות סביב העיר בני ברק כביכול הציבור החרדי מפיץ את הנגיף, בעודכם משוטטים בעיר ללא מסכה וללא ריחוק של שני מטר האחד מהשני, דבר שעל פי חוות דעת כל מומחי הרפואה מעביר את הנגיף ומרבה אותו”, הטיח בהם.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מעולה! שימשיכו לצלם חילונים!!
    16/04/2020 01:40
    נוני
  1. ולהפיץ זאת..
    החיחונים עושים מה שרוצים ולא שומרים וכולם משמיצים אותנו

  2. שיעור קצר בסטטיסטיקה לא יזיק
    16/04/2020 11:10
    צדק
  3. תסתכלו בנתונים היבשים, כל נבדק שלישי בבני ברק חולה קורונה, תצאו מהסרט שאתם חיים בו שרודפים אתכם. אם הייתם ערבים או חילוניים התגובה הייתה יותר קיצונית אפילו, סגר מלא בלי יציאות מהבית.
    כמות כזאת מטורפת של חולים זאת סכנה לכל בני ברק ולכל המדינה.
    וכן זה עלוב להשוות 5 אנשים בגן ציבורי לחתונה של 400 איש

  4. למה המשטרה לא אוכפת?
    16/04/2020 13:20
    יהונתן
  5. חמור ביותר, אנשים בינתיים סובלים בבידוד בעוד אחרים שמטיילים הורסים את המאמץ