שאמה התנצל – ותקף: ‘פגע בכם כל מי שהמשיך לחגוג בחתונות’

ראש העיר רמת גן התנצל בפני חלק מתושבי ב"ב - אך תקף: "לאלפים ששלחו לי הודעות נאצה, שקראו לי היטלר, אנטישמי וביקשו טלאי צהוב - אני בז לכם" • "עסקני ב"ב מיהרו לרקוד בציניות על הדם" • "מי שפגע בכם באמת, בבריאותכם ובשמכם, זה מי שלא עצר את מערכת החינוך שלכם בזמן"
אריה ריבקינד
י"ג ניסן התש"פ / 06.04.2020 23:03

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, התייחס הערב (שני) לזעם הציבור שעורר לאחר שהציב הבוקר גדרות תיל בגבול עירו עם העיר בני ברק.

“לאלפים ששלחו לי הודעות נאצה, שקראו לי היטלר, אנטישמי וביקשו טלאי צהוב – אני בז לכם. אוי ואבוי לנו אם זו דרך היהדות”, אמר שאמה.

‘גטו בני ברק’: ראש העיר רמת גן הציב גדר בין הערים • צפו

עיריית ת”א תואר: ‘אוהבים את ב”ב’ • גפני: ‘שאמה ייזכר לדיראון עולם

אחווה בין ערים I ת”א מזדהה עם בני ברק: בניין העירייה הואר • צפו

עם זאת הוא ביקש להתנצל בפני מי ששומרים על ההוראות: “לעיתים יש חובה להתנצל, גם אם לא עשית דבר רע, אבל בתום לב או בחוסר זהירות ורגישות סיפקת הזדמנות לבעלי אינטרס להזיק לאחרים.

“מתנצל מעומק ליבי בפני כל מי שנפגע מכך ובפרט בפני מאות תושבי בני ברק, ששלחו אלי הודעות כואבות בתום לב ובצורה עניינית ומכובדת”.

עם זאת, הוא הסתייג בהתנצלותו: “לצערי עם כל הכוונות הטובות, החשובות והנקיות שלנו סיפקנו חומר בעירה מעולה לאחראים לאסון בבני ברק לנצל את המצב להסית ולהסיט את אש הביקורת מהם.

“לכל עסקני בני ברק ונבחרי הציבור השונים שמיהרו לרקוד בציניות על הדם, אומר שזה אולי יעזור לכם ליום יומיים, אבל אחרי שכולנו נהיה בריאים.

הוא הוסיף: “תושבי בני ברק, מי שמוכר לכם ששונאים אתכם הם אלה שאחראים על המצב שלכם ועכשיו גם משקרים לכם. למעט שוליים, כולנו אוהבים אתכם ומחפשים לעזור בכל דרך. מי שסיפר לכם שהוא הגיבור שדאג להורדת הגדר ברוחב של ספה קטנה משקר לכם”.

הוא המשיך ותקף: “מי שפגע בכם באמת, בבריאותכם ובשמכם, זה מי שלא עצר את מערכת החינוך שלכם בזמן, המשיך לחגוג בחתונות ולאחר מכן התנגד להסגר ועיכב את ביצועו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות