בגלל הפגישה עם ליצמן: נתניהו נכנס שוב לבידוד עד ליל הסדר

ראש הממשלה ייכנס לבידוד בעקבות איבחונו של שר הבריאות יעקב ליצמן כחולה בקורונה • במקביל נכנסו לבידוד גם ראש המוסד וראש המל"ל • מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב יכנס לבידוד במתקן ייעודי שהוכן עבורו בבית החולים שיבא: "התכוננו לאפשרות כזאת ונערכנו בהתאם"
אריה ריבקינד
ח' ניסן התש"פ / 02.04.2020 11:32

ראש הממשלה בנימין נתניהו נכנס הבוקר (חמישי) לבידוד שיימשך עד יום רביעי הבא – בעקבות ההודעה על אבחון חיובי לקורונה של שר הבריאות

בהודעת לשכת ראש הממשלה נמסר, כי ההחלטה התקבלה “בהמשך להמלצת רופאו האישי ד”ר ברקוביץ ולפי הנחיית משרד הבריאות”.

רק אמש בשעה 21:00 סיים ראש הממשלה תקופת בידוד, לאחר שנחשף ליועצת שלו רבקה פאלוך, שאובחנה כחולה בקורונה.

גם ראש המוסד יוסי כהן וראש המטה לביטחון לאומי מאיר בן שבת נכנסו לבידוד, בגלל האבחנה של השר יעקב ליצמן ורעייתו.

במקביל נכנס לבידוד גם מנכ״ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב. הוא ימשיך לנהל את המאבק בקורונה  ממתקן בידוד בבית החולים שיבא.

ממשרד הבריאות נמסר, כי בר סימן טוב ישהה בבידוד במתקן ייעודי הכולל חדר עבודה ואמצעי תקשורת מתאימים.

המנכ”ל בר סימן טוב: “התכוננו לאפשרות כזאת ונערכנו בהתאם. אני אמשיך לנהל את האירוע יחד עם חברי להנהלה באמצעים דיגיטליים. רצף השליטה על האירוע ימשך”.

לדבריו, “הצורך להיכנס לבידוד יכול לקרות לכולנו וחובה עלינו להישמע להוראות. מכאן אני ממשיך לקרוא לאזרחי ישראל לשמור על ההנחיות משרד הבריאות”.

גם פרופ’ סיגל סדצקי, ראש שירותי בריאות הציבור, תיכנס לבידוד בהמשך להודעה על כך שהשר ליצמן אובחן כחיובי למחלת הקורונה ובהתאם לחקירה האפידמיולוגית שהתנהלה בנושא.

פרופ׳ סדצקי תמשיך לעבוד ולנהל את האירוע דרך אמצעים טכנולוגיים גם בעת הבידוד.

לדבריה, “האמצעי היעיל ביותר לבלימת והאטת המגיפה הוא בידוד האנשים שעלולים להיות בסיכון להמשך הפצת המחלה. אני קוראת לציבור להמשיך ולהקפיד על ביצוע הוראות משרד הבריאות במלואן. שרשרת העבודה במערכת הבריאות נמשכת וכולנו נמשיך לעבוד ולנהל את האירוע גם דרך אמצעי תקשורת מרחוק שלשמחתנו זמינים בימים אלה”.

בנוסף, כפי שדווח בחרדים 10, אנשי הצוות בלשכת שר הבריאות נכנסו לבידוד. צוות יועציו, עוזריו ועובדי המזכירות בלשכת השר, ממשיכים לעבוד מביתם ויקיימו קשר טלפוני רציף ככל שיידרש עם השר, שממשיך לנהל את האירוע מביתו באופן מלא.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות