חללי הקורונה: רב מערכת הכשרות, גבאי צדקה, בעל רשת סופרמרקטים

הגאון רבי גבריאל ג'ברא זצ"ל, רב מערכת הכשרות UK KOSHER בבואנוס איירס נפטר בגיל  55 • רבי חיים מנשה דלטיצקי ז"ל ממאה שערים נסע כגבאי צדקה - ונפטר בגיל 62 • ר' ר' אברהם זאקון ז"ל מקראון הייטס נפטר בגיל 55 • הרב זאב רוטשילד ז"ל, בעלי רשת סופרמרקטים בלייקווד נפטר ביום הולדתו ה-63
נתן פרל
ח' ניסן התש"פ / 02.04.2020 02:11

• זעזוע בקהילה היהודית בארגנטינה: הגאון רבי גבריאל הכהן ג’ברא זצ”ל, רב מערכת הכשרות UK KOSHER, מבני קהילת ‘שובה ישראל’ בבואנוס איירס, נפטר היום (רביעי), בגיל  55.

לפני מספר ימים אובחן כחולה קורונה ובשבת אושפז בטיפול נמרץ.

אתמול החמיר מצבו, ואלפים מבני הקהילה נשאו תפילה וקראו פרקי תהילים במשמרות לרפואתו.

אולם למגינת לב, הוא נפטר בבית החולים ‘אגוייטה’ בבירה הארגנטינית.

• בניו יורק נפטר היום, בגיל 62, הרה”ח רבי חיים מנשה דלטיצקי ז”ל, תושב שכונת מאה שערים בירושלים.

המנוח ז”ל נסע לארה”ב לקראת פורים כגבאי צדקה. במהלך שהותו בניו יורק נדבק בנגיף הקורונה, ומצבו הלך והדרדר, עד כי למגינת לב נפטר.

ר’ חיים היה בנו של רבי יהושע דלטיצקי ז”ל. לפרנסתו עבד במשך שנים כחשמלאי מוסמך.

• בשכונת קראון הייטס נפטר, בגיל 55, הרה”ח ר’ אברהם זאקון ז”ל, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

הותיר אחריו את אימו סימה תבלחט”א, ואת אחיו – ר’ יוסף מקראון הייטס ואחותו מרת בריינדי נפרסטק. אחיו שמריהו זאקון ז”ל, נפטר באופן טרגי לפני שנים.

המנוח היה ידוע בהתמסרותו הרבה ל’מבצעים’ של הרבי מליובאוויטש זצ”ל.

ר’ אברהם זאקון ז”ל. צילום: COL

• בניו ג’רזי נפטר, בגיל 63, הרב זאב רוטשילד ז”ל, הבעלים של רשת הסופרמרקטים ‘NPGS’ בלייקווד – לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

המנוח ז”ל היה משכים לתפילת ‘ותיקין’,  לאחר שסיים את השיעורים העמוסים שלו, בדרך כלל בשעה 2-3 בבוקר. לאחר התפילה הוא למד חצי יום, ורק אז הגיע למשרדו.

מכריו מספרים כי השתמש בראשו המבריק ובאישיותו המיוחדת כדי לעזור לאנשים רבים בהחלטות עסקיות, לפשר בחילוקי דעות, ובכל תחום שניתן לחשוב עליו.

הוא הקפיד מאוד על כשרות ולכן העסיק צוות השגחה במשרה מלאה כדי לבצע בדיקה משלהם לגבי כל מוצר שנכנס לחנות. הוא לא אפשר למכור פריטים רבים שלדעתו לא עמדו בתנאיו.

בשבוע שעבר הוא נדבק בנגיף. עם התדרדרות במצב בריאותו הוא אושפז בבית החולים במוצאי שבת. מצבו המשיך להתדרדר, עד שהיום בתשע בבוקר – ביום הולדתו ה-63, הוא נפטר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות