“קומץ מוזרים מבולבלי דעת”: הפלג הירושלמי מתנער מה”מטורפים” שלו

אנשים מ'הפלג' מפירים את כללי משרד הבריאות, מארגנים מנייני תפילה ושיעורים - ואף הפגינו נגד ההגבלות של משרד הבריאות • בסיעת 'בני תורה' של 'הפלג' מתנערים: "זו אינה דרכנו. הם איבדו צלם אנוש, עוברים על איסורי נפשות, מסכנים את כל סביבתם ומכתימים את הציבור החרדי כולו"
אריה ריבקינד
ח' ניסן התש"פ / 02.04.2020 01:01

אנשי ‘הפלג הירושלמי’ מפירים בימים האחרונים את כללי משרד הבריאות, שהוכרזו במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה.

בעוד שבמהלך היום קבוצות מ’הפלג’ מארגנים מנייני תפילות ושיעורים בניגוד לחוק, הערב אף נערכה בבני ברק הפגנה נגד סגירת בתי כנסת ונגד ההגבלות של משרד הבריאות.

לאחר שפרצו את דלתות הכניסה לבית כנסת דרכי שמואל בעיר, שנאטמו על ידי כוחות המשטרה, הגיעו הערב כוחות שיטור שוב אל המקום – והנוכחים ספגו  דוחות על סך 5000 ש”ח כל אחד.

בסיעת ‘בני תורה’ של ‘הפלג’ מתנערים הערב מאותם מפרי חוק.

בהודעה של הסיעה נאמר כי היא “מודיעה בצורה ברורה”:

“נוכח הטירוף המוחלט השולט בקומץ אנשים מוזרים, חסרי דעת ואחריות מינמלית לחיי אדם, המזוהים בתקשורת על ידי עצמם או אחרים כאילו הם חס ושלום אנשי ‘הפלג הירושלמי’ – אנו מצהירים בזאת קבל עם ועולם:

רבותינו הגדולים שליט”א הורו לנו באופן ישיר וברור, כי חובה עלינו לשמוע לדעת הרופאים ולקיים את ההנחיות וההגבלות,

ולכן אין לנו שום קשר לאותם מטורפים מבולבלי דעת שאיבדו צלם אנוש, שהם עוברים על איסורי נפשות, מסכנים ביודעין את כל סביבתם ומכתימים בכך את הציבור החרדי כולו, וגורמים לחילול שם שמים עצום ונורא.

זו אינה דרכינו כלל וכלל, דרכינו היא להישמע לדעת כל רבותינו שליט”א המורים להיזהר מאד בכל הוראות משרד הבריאות, ולהחמיר עוד יותר בשמירה על הבריאות שלנו ושל סביבתינו, ואנו מוזהרים באזהרתם שזלזול כל שהוא במשהו מכך עלול חלילה לגרום לאחת מג’ העבירות החמורות!”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ממש לא
    02/04/2020 09:20
    בני ברקי
  1. מדובר באנשים ששולחים למוסדות שלהם,לישיבות ונחשבים חשובים בקהילה
    תשמע איך דבר הנציג במודיעין עילית….

  2. אי אפשר להתנער מאחריות
    02/04/2020 09:57
    חיים א.
  3. בס”ד
    כעת אתם מתנערים מהם ? מי הרגיל את הבחורים במקום ללמוד לצאת להפגנות ? מי הרגיל אותם לחסום כבישים כאשר בכביש נוסעים גם חולים ויולדות ? כעת שזה חוזר עליכם כבומרנג פתאום הם לא חלק מכם ? ההסטוריה חוזרת על עצמה בסוף בית שני הזמינו לירושלים את הבריונים מאשקלון להגן עליהם מסיכסוך פנימי, וכשהבינו שלבריונים אין גבול והם משתלטים על ירושלים כבר היה מאוחר, וזה מה שקורה כעת