זו הסיבה שראש העיר הרמת גני שמח מההגבלות שהכריזו על ב”ב

ראש עיריית רמת-גן, שאיים בעתירה לבג"ץ אם לא יוטל סגר מיידי על בני ברק: "נלמד את הודעת ראש הממשלה ממשטרת ישראל - שאמורה ליישם אותה. משמעות ההחלטות שאמנם נעטפו במילים מעודנות - יכולות להיות דרמטיות"
אריה ריבקינד
ח' ניסן התש"פ / 02.04.2020 00:34

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, הגיב הערב (רביעי) על הודעת ראש הממשלה, כי יבוצעו מגבלות חדשות בכניסות וביציאות לעיר בני ברק – ואמר כי ישהה את הגשת העתירה המתוכננת  לבג”ץ, בדרישה שיוטל סגר מיידי על העיר בני ברק ושתיחסם הגישה ממנה אל העיר השכנה.

“אני רואה בחיוב את ההודעה בה ראש הממשלה התייחס באופן מיוחד למתרחש בעיר בני ברק והודיע על צעדים מיוחדים וחסרי תקדים עם צעדים משמעותיים לקראת דרישתנו”, אמר ראש העיר.

“לאור הודעת הממשלה אכנס מחר דיון מיוחד להערכת המצב המשפטי ולבחינת הודעת ראש הממשלה, ונלמד את פרטיה ממשטרת ישראל שאמורה ליישם אותה”.

לדבריו, “ככל שפרטי ההודעה והמציאות בשטח, שתפוקח מקרוב על ידי השיטור והפיקוח העירוני שלנו יעידו, שאכן בפועל המציאות אחרת ולטובה – יתכן ונשהה את הגשת העתירה עד ליום ראשון, בכדי לתת הזדמנות כנה לממשלה ליישם את ההחלטות, שאמנם נעטפו במילים מעודנות אך משמעותן בפועל יכולות להיות דרמטיות”.

כפי שדווח בחרדים 10, מוקדם יותר הערב הודיעה עיריית רמת גן לראש הממשלה, שר הביטחון, שר הבריאות ומנכ”ל משרדו משה בר סימן טוב כי בכוונתה  לעתור לבג”ץ בדרישה שיוטל סגר מיידי על העיר השכנה – משום ש”מרחפת עלינו סכנת מוות”.

במכתב ששלחה העירייה נאמר, כי בימים האחרונים חלה עלייה דרמטית בשיעורי החולים בנגיף בבני ברק וכי ההדבקה זולגת גם לרמת גן. העירייה איימה כי אם לא יוטל בידוד מלא על העיר החרדית עד השעה 22:00 בלילה – היא תגיש  את העתירה.

כאמור, מחר תקיים עיריית רמת גן דיון מיוחד על הודעות ראש הממשלה.

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, אמר מחדר הבידוד: “אני מברך על כך שהתקבלה דרישתי שלא להחיל סגר על בני ברק, ולאזן בין שמירת בריאות התושבים לבין קיום החיים השוטפים, בעיר שגם כך צפופה באופן חריג”. .

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ואם אני אכנס לרמת גן דרך תל אביב??!! איזה דמגוג שפל
    02/04/2020 01:10
    בני ברקי
  1. מתפלא על מי שנותן לו במה.

  2. מסית ומדיח
    02/04/2020 10:14
    שלמה
  3. כחרדי תושב רמת גן, המתגורר בקצה רח’ חזון איש, אחרי מרום נוה, אני לא רואה אף בני ברקי המגיע לרמת גן בתקופה זו. בכלל, רמת גן כמעט שוממה לחלוטין. אין כל חשש מהדבקה ע”י תושבי בני ברק, ואני מתבייש בראש העיר כרמל שאמה הכהן, שגם בעת צרה ומצוקה זו, אינו חדל מיצירת פרובוקציות והסתה נוראה נגד החרדים, ללא כל בסיס, רק בכדי לצרוב בדעת הקהל שהוא נלחם בחרדים ודואג לתושבי רמת גן. מוטב לו שידאג בימים אלו למשוח בגריז את מנועי האוטובוסים של ה”סבבוס”, כדי שלא יחלידו, ויספק מענה לאלפי הכלבים בעיר, שאין מי שידאג להם בימים אלה…