מקלב: התקשורת העצימה תמונות מהציבור החרדי. ומה עם החילונים?

הח"כ מ'דגל' תקף את כלי התקשורת, המבליטים לטענתו מקרים חריגים בציבור החרדי: "מעצימים ומשקפים רק אותם, בו בזמן שהיו מהציבור הכללי בפארקים, בחופים, לא פחות" • "כאשר חיים 12 נפשות ב-80-70 מטר, בוודאי שאחוז ההדבקה הוא יותר גדול"
אריה ריבקינד
ו' ניסן התש"פ / 31.03.2020 18:52

ח”כ אורי מקלב תקף היום (שלישי) במליאת הכנסת את כלי התקשורת, המבליטים לטענתו מקרים חריגים בציבור החרדי.

“הציבור החרדי נשמע להוראות משרד הבריאות בכל הנוגע למניעת התפשטות נגיף הקורונה”, אמר הח”כ מ’דגל’. “התקשורת מבליטה מקרים חריגים שהיו לא פחות גם בציבור הכללי”.

מקלב הוסיף: “אתמול ושלשום כל כלי התקשורת העצימו והראו בעיקר תמונות על מה שקורה בחברה החרדית – אני רוצה להודיע: הציבור החרדי שומר את הכללים, מקפידה על הכללים, וההוראות הן חד-משמעיות, ללא פקפוק, ללא גמגום, מעת מפריצת מגיפת הקורונה בארץ”.

לדבריו, “יש אירועים חריגים מאוד ולצערנו את האירועים החריגים האלה מעצימים ומשקפים רק אותם, בו בזמן שהיו מהציבור הכללי בפארקים, בחופים, לא פחות”.

הוא הדגיש: “לא קל בחברה שחיי הקהילה הם מאוד-מאוד דומיננטיים; לא קל בחברה שהפעילות הקהילתית היא צפופה מאוד, חיים בצפיפות רבה”.

הוא הזכיר: “העיר בני ברק היא העיר הכי צפופה שיש. כאשר חיים 12 נפשות ב-80-70 מטר או שבע נפשות ב-50 מטר, בוודאי שאז אחוז ההדבקה הוא הרבה יותר גדול. אנחנו רואים שחולה אחד מדביק את המשפחה, וזה שזה פי שלושה ופי ארבעה זה בגלל שיש יותר חולים מאותה משפחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עדיין ממשיך לקשקש
    01/04/2020 11:26
    רפול
  1. עוד היום נאלצו להתמודד עם אנשים שהפרו את ההוראות בשם שמים.הוא מתעלם מהבלופים שהחרדים עושים כדי להערים על השלטונות