עצוב: שני קרובי משפחה של ח”כ עמיר פרץ נפטרו מקורונה במרוקו

ארי פרץ ז"ל, איש עסקים מוכר בקהילה היהודית במרוקו בן 52, ואמו סימון, נפטרו בבית חולים במדינה לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה • אבי המשפחה, אמיל, עדיין מאושפז בבית החולים
אריה ריבקינד
ו' ניסן התש"פ / 31.03.2020 18:19

ארי פרץ ז”ל, איש עסקים ידוע במרוקו, ואימו סימון ע”ה, חלו בקורונה – ולאחר מאבק במחלה נפטרו. כך דווח ‘ישראל היום’.

השניים הם קרובי משפחה של יו”ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, שעודכן במצבם וניסה לסייע, אך לאחר שאושפזו התדרדר מצבם. מותם נקבע בסוף השבוע האחרון.

ח”כ פרץ סיפר על ארי ז”ל: ״בשבוע שעבר קיבלתי את הבשורה המרה כי ארי, בן משפחתי – איש צעיר בן 52 ומצליח, חולה בנגיף הקורונה ומאושפז מורדם ומונשם בבית חולים בקזבלנקה.

“בקהילה היהודית סיפרו על תרומתו והסיוע שנתן לאוכלוסיות חלשות – יהודים וערבים, הוא תרם רבות לקהילות יהודיות ולנזקקים בכל העולם וקיבל את פניהם של יהודים מישראל, שבאו לפקוד את קברי הוריהם וסביהם בקזבלנקה”.

ארי הוא בנם של אמיל, המוכר כמורה למתמטיקה, שהפך לאיש עסקים מוכשר ומוכר במרוקו ובקהילה היהודית כולה, ושל סימון שהייתה מורה כל חייה בבית הספר היהודי ‘נוה שלום’ וחינכה דורות רבים.

עם קבלת הבשורה על מחלתם, פרץ יצר קשר עם ד״ר איציק קרייס, מנכ״ל תל השומר, שחיבר את ד״ר יעל חביב, אשר הייתה בקשר עם בית החולים בקזבלנקה ובדקה את רמת הטיפול. ד”ר חביב עדכנה את ח”כ במצבו של ארי מקבל את הטיפול הטוב ביותר, אך אמרה כי מצבו קריטי. למרות הטיפול שקיבל, ביום חמישי האחרון הוא הלך לעולמו.

מרבית בני המשפחה כבר אינם מתגוררים במרוקו, ורק אחיו של ארי, יעקב, נותר במדינה על מנת לטפל בהלווית אמו ואחיו, לצד הטיפול באבי המשפחה, אמיל, שעדיין מאושפז בבית החולים.

“הריחוק שגוזרת המגפה מונע מבני המשפחה האחרים שחיים בפריז להגיע למרוקו ולטפל בבני המשפחה ורק יעקב נישאר שם והוא נאלץ לשבת שבעה על אימו ואחיו ובאותה העת לטפל באביו”, סיפר ח”כ פרץ.

יצוין, כי עשרות מבני הקהילה היהודית במרוקו, ובהם גם שליחי חב”ד, נדבקו בנגיף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות