ביבי לבידוד בגלל היועצת החרדית? לשכתו: לא צריך, החקירה נמשכת

רבקה פאלוך, היועצת לענייני חרדים וכנסת של נתניהו עדכנה הלילה את הלשכה כי בבדיקת קורונה שעברה - היא נמצאה חיובית • בעלה של פאלוך אושפז ביום שבת בבית החולים, לאחר שנדבק • מבדיקה ראשונית: השניים לא שהו יחד בחדר אחד בשבועיים האחרונים
אריה ריבקינד
ה' ניסן התש"פ / 30.03.2020 11:22

האם ראש הממשלה בנימין נתניהו ייכנס לשבוע בבידוד, לאחר שהיועצת שלו לענייני חרדים והכנסת, רבקה פאלוך, נדבקה בקורונה?

פאלוך קיבלה אמש  תשובה חיובית – ימים ספורים אחרי ששהתה בסביבת ראש הממשלה ושרים במשכן הכנסת.

לפי דיווח בחדשות 12, במהלך שהותה בכנסת ביום חמישי האחרון פגשה פאלוך מספר לא קטן של שרים וחברי כנסת.

מאז שעות הבוקר מתבצעת על ידי גורמי המקצוע במשרד הבריאות חקירה אפידמיולוגית לעובדת בסביבת ראש הממשלה ולאחר מכן יועברו הנחיות מסודרות.

ממשרד ראש הממשלה נמסר, כי ההערכה הראשונית היא כי אין צורך שראש הממשלה ישהה בבידוד, כיוון שלא היה במגע קרוב עם החולה ולא קיים עמה פגישה. כמו כן, מבדיקה ראשונית השניים לא שהו יחד בחדר אחד בשבועיים האחרונים.

החקירה האפידמיולוגית נמשכת.

המשרד מדגיש כי בשבועות האחרונים מקפידים ראש הממשלה וסביבתו על הקפדה יתרה של הנחיות משרד הבריאות, בליווי רופאו האישי, והוא מקיים את רוב הדיונים בשיחות וידאו ממעונו.

“ראש הממשלה וסביבתו יפעלו על פי הנחיות משרד הבריאות”, נמסר.

בלשכה מזכירים כי לראש הממשלה נערכות בדיקות באופן שוטף ואחת כזו תתקיים גם ביממה הקרובה.

אתמול  נחשף בחדשות 12 כי בעלה של פאלוך אושפז ביום שבת בבית החולים, לאחר שנדבק בקורונה. בסביבת ראש הממשלה אמרו אתמול בצהרים כי נתניהו שמר על הוראות משרד הבריאות ולא שהה באותו החדר עם פאלוך.

מסביבת פאלוך נמסר בתגובה בצהרים – עוד בטרם התקבלו תוצאות הבדיקה שעברה: ״הבעל נמצא במחלקה למקרים קלים. ולפאלוך אין תסמינים״.

עוד נמסר: ״פאלוך דיווחה ללשכה ועשתה בדיקה הבוקר. פאלוך שמרה על שמירת מרחק מראש הממשלה והסביבה בהתאם להוראות משרד הבריאות עוד טרם נמצא בעלה חיובי״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות