לשכת ליצמן: תקשורתנים נשכרו בידי אינטרסנטיים להשמיץ אותו

בימים האחרונים מתפרסם גל כתבות נגד שר הבריאות, לצד ציוצים בטוויטר  - חלקם בעלי מוטיבים אנטישמיים • גם המנכ"ל סופג מתקפות ארסיות • לשכת ליצמן: 'אינטרסנטיים במערכת ומחוצה לה פועלים להכפיש את המשרד והעומדים בראשו, על רקע תקוותם לשינויים בעקבות הקמת ממשלה'
אריה ריבקינד
ב' ניסן התש"פ / 27.03.2020 12:04

על רקע המתקפה התקשורתית נגדו: בלשכת שר הבריאות יעקב ליצמן טוענים הבוקר (שישי) כי אנשי תקשורת נשכרו על ידי גורמים אינטרסנטים שמבקשים לפגוע במשרד הבריאות והעומדים בראשו – על רקע ההתפתחויות הפוליטיות בכנסת ובממשלה.

במהלך הימים האחרונים מתפרסמות כתבות בכלי התקשורת נגד שר הבריאות, לצד ציוצים ברשת החברתית טוויטר  – חלקם בעלי מוטיבים אנטישמיים.  גם מנכ”ל המשרד, משה בר סימן טוב סופג מתקפות ארסיות.

בהודעת הלשכה נאמר: “למי ששואל מה פשר מתקפת הכתבות, טורי הדעות והציוצים נגד ליצמן, ומבול הדיווחים על סכסוכים כביכול בהנהלת משרד הבריאות, התשובה ברורה: צוות אנשי תקשורת שנשכר בידי אינטרסנטיים במערכת הבריאות ומחוצה לה, שפועלים מול אנשי תקשורת ומובילי דעה במטרה להכפיש את משרד הבריאות והעומדים בראשו, על רקע תקוותם לשינויים בעקבות הקמת ממשלת אחדות”.

בלשכה הוסיפו: “כל פרטי ‘העוסקים במלאכה’ מוכרים וידועים לנו. ויש לנו חדשות – זה לא ישפיע ולא יעזור להם. שר הבריאות יעקב ליצמן יחד עם מנכ”ל המשרד וכל גורמי המקצוע, מתעלמים מרעשי הרקע ועוסקים אך ורק במשבר הקורונה שפוקד את ישראל ואת כל העולם, במסירות ובאחריות למען כלל אזרחי ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות