דרוקר: “לא הכרתי מצב כל כך מתוח כמו שקיים עכשיו בין גנץ ללפיד”

הפרשן הפוליטי שוחח עם ינון מגל ובן כספית ברדיו 103FM והתייחס למתיחות בין בכירי כחול לבן על רקע ההתפתחויות הפוליטיות: "הבלגן בכחול לבן הוא ברמה כזאת, שבאמת, רק נתניהו יכול להציל אותם מעצמם, לגנץ אין החלטה שהוא יכול לקבל"
חרדים 10
כ"ט אדר התש"פ / 25.03.2020 17:48

הפרשן הפוליטי של חדשות 13, רביב דרוקר, שוחח היום (רביעי) עם בן כספית וינון מגל ב-103fm על הפלונטר הפוליטי בצל משבר הקורונה ואמר: “זו הפעם היחידה שאני יכול לסנגר על חוסר היכולת של גנץ לקבל החלטות, כי אין החלטה שהוא יכול לקבל כאן”.

הוא התייחס ליחסים בין בכירי כחול לבן – היו”ר, בני גנץ, ומספר 2 ברשימה, יאיר לפיד – והודה: “אני לא הכרתי אף פעם מצב כזה מתוח ועימותי שקיים בין גנץ ולפיד כרגע. גנץ מרגיש שפעם שעברה ‘אתה דפקת לי את האחדות והכניסה שרציתי; אתה הולך לדפוק אותי עוד פעם; אתה מפעיל פה זכות וטו ומשאיר אותי עירום; אתה גורם לכך שאהיה באיזה מטחנה ציבורית בין נתניהו ובינך ואני נראה כמו סמרטוט'”.

הוא הוסיף: “אתמול יצאה ידיעה ב’הארץ’ שכביכול גנץ לא רוצה להיכנס לאחדות. תוך דקה וחצי אנשי גנץ התקשרו ותדרכו שזה לפיד מדליף, שזה בדיוק הפוך וגנץ הודיע בישיבה שהוא רוצה להיכנס לאחדות, אנשי גנץ מעבירים מסרים לליכוד, שלא ידאגו כי – ‘גם אם מאיר כהן יבחר נדאג להזיז אותו אם זה יהיה מכשול לאחדות’, גבי אשכנזי אומר שאולי זה לא נכון כל הדרך הזאת לבחור את מאיר כהן”.

דרוקר יצא להגנת גנץ והודה כי אמנם “הוא אדם שלא יודע כל כך לקבל החלטות, מתמהמה ומוציא את הסביבה שלו מהדעת כי הוא לא מקבל החלטות, אך בהחלטה הזו הספציפית, אין לו כמעט החלטה שהוא יכול לקבל; להיכנס 15 אנשים? זה מוות פוליטי ועדיף שיפרוש מהפוליטיקה. להישאר בחוץ? זה גם מוות פוליטי. להקים ממשלת מיעוט? הוא לא יכול. ללכת לבחירות חדשות? זה טירוף.

“באמת, זו הפעם היחידה שאני יכול לסנגר על חוסר היכולת של גנץ לקבל החלטות כי אין החלטה שהוא יכול לקבל כאן. אני חושב שהבלגן בכחול לבן הוא ברמה כזאת, שבאמת, רק נתניהו יכול להציל אותם מעצמם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות