‘כאבי ראש וסחרחורת שלא נרגעים’: שמואל חיים פפנהיים נדבק בקורונה

שמואל חיים פפנהיים נדבק בנגיף הקורונה בעת שהותו בדרזדן שבגרמניה - מאחד הרבנים בעיר ששב מניו יורק • "מרגיש טוב. יעשו לי בדיקות שונות ויחליטו האם אני צריך אשפוז בבית חולים או מלון או בבית - ומה הטיפול שעלי לקחת"
אבי כץ
כ"ח אדר התש"פ / 24.03.2020 18:48

שמואל חיים פפנהיים, בעבר עורך עיתון ‘העדה’, נדבק בנגיף הקורונה בעת שהותו בדרזדן שבגרמניה – מאחד הרבנים בעיר ששב מניו יורק.

“הגעתי מגרמניה ביום ראשון שעבר ונכנסתי לבידוד מספר 365811, כפי ההוראות לכל מי שמגיע מחו”ל”, הוא מספר. “בהיותי מתנדב ותיק במד”א הם פתחו לי ויזה לבדיקת ושלילת קורונה. מספר ויזה מד”א-קורונה 7032.

“פתחתי ויזה ביום שני ורק בשבת בצהריים באו לעשות את הבדיקה. הבוקר קיבלתי תשובה חיובית טלפונית מלשכת הבריאות המחוזית. הם עשו לי תשאול איפה הייתי כל הזמן, וממי יכול להיות שנדבקתי”.

הוא מוסיף ומספר על ההליך: “אחר כך התקשר רופא מחוזי של קופ”ח מכבי ועשה שוב תשאול רפואי, ואמר שבשעות הקרובות יבואו אלי רופא/אחות ויעשו לי בדיקות שונות ויחליטו האם אני צריך אשפוז בבית חולים או מלון או בבית – ומה הטיפול שעלי לקחת.

“הם יצמידו לי מכשיר לבדיקת חמצון בגוף, פעמיים ביום אצטרך לעשות בדיקות, ואני ישוחרר רק אחרי שמגיעות שתי תשובות שליליות”.

פפנהיים, מציין כי הוא “מרגיש טוב, אין לי כל תסמין מלבד כאבי ראש וסחרחורות שלא נרגעים זה שבוע וחצי, קצת הצטננות וליחות. אני בסדר”.

כעת הוא שוהה בביתו בשכונת נחלאות בירושלים. “מודה למפרע לאיחולים, מעריך את זה מאוד, וכל הכבוד על התמיכה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות