שקד: כחול לבן עשו צעד כוחני שלא היה כדוגמתו, דרסו המיעוט

שרת המשפטים לשעבר איילת שקד על פסיקת בג"ץ נגד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: "בג"ץ לא הגננת של הכנסת. השופטים היו צריכים להפגין איפוק וריסון" • "כרגע מי שפועל כמו אסד וכמו ארדואן זה כחול לבן. זה יתנקם בהם אחר כך"
חרדים 10
כ"ח אדר התש"פ / 24.03.2020 14:09

שרת המשפטים לשעבר ח”כ איילת שקד שוחחה היום (שלישי) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM ומתחה ביקורת על פסיקת בג”ץ המחייבת את יו”ר הכנסת אדלשטיין להביא להצבעה את בחירת יו”ר הכנסת הבא – עד יום רביעי.

“אני חושבת שהפסיקה היא לא נכונה ובג”ץ התערב ברגל גסה, זה לגמרי לגיטימי במשחק הפוליטי לדחות הצבעות”, אמרה. “עבר בסך הכול שבוע מהשבעת הכנסת, אף אחד לא חושב שיולי אדלשטיין לא היה מביא את זה להצבעה”.

שקד תקפה את כחול לבן: “הם מאיימים כל הזמן בממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת ואין להם ממשלה כזאת. הם עשו אתמול צעד כוחני שלא היה כדוגמתו, דיברתי אתמול עם ח”כ גפני שנמצא כבר עשרות שנים בכנסת, עם רוב של 61 הם דרסו את המיעוט. גם מינו שורה של וועדות שבדרך כלל לא ממנים בממשלת מעבר, וגם לקחו את כולן לעצמם.

”כשאנחנו היינו הרוב, תמיד נתנו חלק מהוועדות לאופוזיציה והם במהלך דורסני שלא ראינו בכנסת עשו מה שבא להם בלי לדבר עם המיעוט ולקחו את כל הוועדות לעצמם. זה מעשה שלא יעשה וזה יתנקם בהם אחר כך. כרגע מי שפועל כמו אסד וכמו ארדואן זה כחול לבן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות