הליכוד: ‘כחול לבן רומסים בעזרת תומכת הטרור יזבק את הדמוקרטיה’

לקראת ההצבעה במליאת הכנסת על הקמת הוועדות, ממנה ייעדר גוש הימין - תוקפים בליכוד את כחול לבן: "סירובם המתמשך להקמת ממשלת חירום נובע משיקולים זרים ואינטרסנטים המובלים על ידי יאיר לפיד חסר האחריות"
אריה ריבקינד
כ"ז אדר התש"פ / 23.03.2020 12:09

בליכוד הודיעו הבוקר (שני) כי חברי המפלגה וכל ח”כי גוש הימין יחרימו את ההצבעה במליאת הכנסת על הקמת הוועדה המסדרת ויתר הוועדות הזמניות.

“כחול לבן רומסים את הדמוקרטיה על חודו של קול, באמצעות הרשימה המשותפת וביניהם תומכת הטרור היבא יזבק”, נמסר מהמפלגה.

בליכוד הדגישו:  “במשך כל שנות קיומה של מדינת ישראל ובכל 22 הכנסות שהוקמו בה, מאז ומעולם, לא היה מצב בו מביאים להצבעה במליאה את הקמתה של הועדה המסדרת והוועדות הנוספות ללא הסכמה”.

בליכוד ציינו עוד: “מדינת ישראל והעולם כולו נמצאים במשבר הבריאותי המורכב ביותר שידעה האנושות במאה השנים האחרונות. בזמן שראש הממשלה עסוק בטיפול וניהול המשבר, כחול לבן וחבריהם מבקשים לבטל חוקי יסוד ולהעביר חקיקה פרסונלית ורטרואקטיבית להדחת ראש הממשלה.

“לא יעלה על הדעת שברגעים מכריעים וקריטיים למדינת ישראל, במקום להיכנס מתחת לאלונקה, בוחרים כחול לבן בהתנהלות דיקטטורית והרסנית המונעת משנאה ותאוות השלטון. סירובם המתמשך להקמת ממשלת חירום נובע משיקולים זרים ואינטרסנטים המובלים על ידי יאיר לפיד חסר האחריות”.

בליכוד הוסיפו: “לאור התנהלותם המבישה, הליכוד והמחנה הלאומי החליטו להחרים את דיוני המליאה ושלא לקחת חלק בהליך בזוי זה. עם זאת ומתוך אחריות לאומית, נוודא כי הכנסת תפעל באופן רציני ומקצועי במסגרת הוועדות האמונות על הפיקוח הפרלמנטרי של עבודת הממשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות