התירוץ של הצעירה שהפרה את חובת הבידוד: הקשבתי ליאיר לפיד

ורד סבן חזרה ארצה מארצות הברית ונשלחה מיד לבידוד ביתי, אלא שכעבור ימים ספורים בחרה להפר אותו ויצאה לערוך קניות • ומי אשם? לפיד
חרדים 10
כ"ז אדר התש"פ / 23.03.2020 11:20

חוסר אחריות ציבורי? ורד סבן, צעירה שיצאה מביתה בשעה שאמורה הייתה לשהות בבידוד, סיפרה הבוקר (שני) בראיון לחדשות הבוקר עם ניב רסקין בערוץ 12 כי קיבלה את ההחלטה בעקבות ההאזנה לדבריו של ח”כ יאיר לפיד.

סבן, תושבת חולון, חזרה ארצה מארה”ב בעקבות התפשטות מגפת הקורונה. עם הגיעה ארצה נשלחה מיד לבידוד ביתי, אלא שימים ספורים לאחר מכן בחרה לצאת מהבית ולערוך קניות.

“לא ידעתי שההגבלות כל כך נוקשות”, הסבירה סבן ב’חדשות הבוקר’, “לא ידעתי שאסור בכלל לצאת מהבית. יצאתי לשעה לקנות כמה דברים חיוניים ואישיים, אני לא חושבת שזה כזה ביג דיל, לא חושבת שעשיתי משהו לא בסדר. קראתי קצת כתבות והתחברתי למה שפוליטיקאים אומרים, היו פוליטיקאים שאמרו ‘צאו מהבית’, ראיתי שלפיד אמר משהו כזה… “.

לדבריה, “ידעתי שביבי הוא ראש ממשלה והכל טוב ויפה אבל כן יש חילוקי דעות, אז מי אני, קטונתי”.

את מבינה את חומרת המעשה? יכולת להדביק אחרים, סיכנת את הציבור.

“מה זה מסכנת את הציבור? זה לא נכון. אני מבינה שאני צריכה להיות בבידוד, הכל טוב ויפה, אבל אני הכי זהירה והיגיינית בעולם. הסתובבתי תמיד עם מסיכה. אני לא חושבת שעשיתי משהו חמור, וגם אם הוא חמור האשמה היא לא עליי. לא הסבירו לי כמו שצריך, ביום שישי בסך הכל נחתתי בארץ ולא ידעתי מה הולך. אני לא מעודכנת בחדשות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות