הפרו צו: מארגן של חתונה המונית בבית שמש ואבא של הכלה נעצרו

מארגן החתונה, תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו, נעצר במחסום המנהרות והוא הובל לחקירה בחשד שהפר את צו בריאות העם • אבי הכלה שוחרר בתנאים
חיים טוויל
כ"ב אדר התש"פ / 18.03.2020 00:04

המשטרה עצרה הערב (שלישי) שני חשודים בחשד שהפרו את ‘צו בריאות העם’ למניעת הפצת נגיף הקורונה וארגנו חתונה רבת משתתפים בעיר בית שמש.

החקירה שהובילה למעצר נפתחה בעקבות דיווח על קיומה של החתונה מוקדם יותר הערב בבית כנסת בעיר בית שמש, בה נטלו חלק כ-150 משתתפים.

מארגן החתונה, תושב ירושלים בשנות ה-40 לחייו, נעצר במחסום המנהרות והוא הובל לחקירה בחשד שהפר את צו בריאות העם – ובכך סיכן את הציבור.

כמו נעצר בבית שמש אבי הכלה, מחסידי תולדות אברהם יצחק, שנישאה עם נכד של נגיד משכונת וילאמסבורג שבברוקלין.

בהמשך סוכם עם המשטרה כי אבי הכלה ישוחרר בתנאים.

כפי שדווח מוקדם יותר, בחתונה אחרת שנערכה בבית שמש חגגו משפחות האדמו”רים מטשארנביל ופינסק קרלין, תוך הפרת כל כללי משרד הבריאות.

על פי תיעוד שנחשף בחדשות 12, נראו במקום כ-200 משתתפים רוקדים ללא שום הפרדה או אמצעי מיגון כלשהם – ובניגוד מוחלט לכלל ההנחיות שפורסמו בימים האחרונים.

מארגני האירוע היו מודעים היטב לרמיסת הכללים ולכן ביקשו מהמשתתפים, באמצעות הזמנה ששוגרה אליהם, שלא לדווח על מקום האירוע, ולא להוציא ממנו תיעוד מצולם, זאת כדי שהרשויות לא יסכלו את קיום החתונה.

בחדשות 12 דווח, כי תושבים חרדיים מקומיים שהתוודעו לאירוע זעמו, והגישו תלונה במשטרה נגד המארגנים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טיפול
    18/03/2020 10:15
    חצקל
  1. …צריך להזריק לחיות טרף האלה..נגיף קורונה במינון הכי גבוה.רשעים ארורים.מחללי שם שמים.אין בינם להקב”ה.שום קשר.מטורפים ומנוולים…

  2. סמולני
    18/03/2020 17:53
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. כל הכבוד לחרדים שהתלוננו, מראה שלא כולם שם מטומטמים