עד שיגיעו בדיקות הקורונה: לשני ח”כים ושר אין רשות להיכנס למשכן

לאחר ששהו באירוע בו השתתף בעלה של חולת קורונה: לא תותר כניסתם של אלון שוסטר, רם בן ברק וצחי הנגבי לכנסת • קצין הכנסת ביקש לקבל בהקדם האפשרי את תוצאות בדיקתו של האזרח, כדי לשלול אפשרות שהשלושה נדבקו
אריה ריבקינד
כ' אדר התש"פ / 16.03.2020 18:49

היום (שני) בצהריים נתקבלה פנייה מטעמו של ח”כ אלון שוסטר למזכירות הכנסת, לפיה חברי הכנסת שוסטר ורם בן ברק והשר צחי הנגבי נכחו בשבוע שעבר באירוע משותף ובקרבתו של אזרח שבת זוגו אובחנה כחולת קורונה.

קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, קיים בדיקה של האירוע במסגרתה שוחח עם בן זוגה של החולה, ומשיחה זו עלה כי למרות שטרם קיבל את תוצאות בדיקת הקורונה שערך אתמול – העיד על עצמו כסובל מכל התסמינים המוכרים.

ניצב גריף פנה לחברי הכנסת וביקש מהם לנקוט במשנה זהירות ולא להגיע לכנסת ולהשבעה, כל עוד לא התקבלו תוצאות לבדיקתו של האזרח.

השר הנגבי שכבר היה בבניין ואושרה כניסתו על ידי הקצין בזמן הבדיקה, עודכן אף הוא במידע שהתקבל – ועל כן הובהר לו שרצוי שיעזוב את משכן הכנסת.

קצין הכנסת עדכן בדברים את פרופ’ סיגל סדצקי – הממונה על בריאות הציבור במשרד הבריאות וביקש ממנה לקבל בהקדם האפשרי את תוצאות בדיקתו של האזרח – על מנת לשלול אפשרות של הדבקותם של חברי הכנסת.

מנכ”ל הכנסת אלברט סחרוביץ: “כמי שאמון על שלומם ובריאותם של כל באי הבית ועל המשך פעילותה הסדירה של הכנסת אבהיר שכל עוד לא תגענה התוצאות אשר יפריחו את אפשרות ההדבקות – לא תתאפשר כניסתם של שלושת חברי הכנסת למשכן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תוצאות בדיקת הקורונה
    17/03/2020 17:49
    ארי
  1. מי יודע לעדכן מה היו תוצאות הבדיקה של הבחור שהיה במגע עם ח״כ הנגבי?