הציוץ הזה של בוגי יעלון נגד נתניהו הוכיח סופית שהוא “ירד מהפסים”

משה (בוגי) יעלון, תקף את ראש הממשלה, בעקבות ההנחיות החדשות להתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה: "כל מי שביקר אותנו כשהזהרנו מפני הפיכתנו לטורקיה של ארדואן, שיעכל ויפנים את הניצול הציני" • סמוטריץ: "ציוץ הזוי וחולני"
אריה ריבקינד
י"ט אדר התש"פ / 15.03.2020 01:38

חבר הכנסת משה (בוגי) יעלון מכחול לבן תקף הלילה (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות ההנחיות החדשות להתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה.

“כל מי שביקר אותנו כשהזהרנו מפני הפיכתנו לטורקיה של ארדואן, שיעכל ויפנים את הניצול הציני של משבר הקורונה לצרכים פוליטיים אישיים של נאשם לפני משפט”, כתב יעלון בחשבון הטוויטר שלו.

 

השר בצלאל סמוטריץ’ קרא לבני גנץ להיפרד מלפיד ומיעלון: “הגיע רגע האמת שלך. שני השותפים חסרי האחריות שלך מונעים משנאה אישית ורגשי נקם לנתניהו. הא, ותו לא. והשנאה מקלקלת את השורה. אני רוצה להאמין שאתה לא כזה. שאתה מתחלחל בדיוק כמוני מציוץ הזוי וחולני כזה. שמה שמניע אותך זו טובת מדינת ישראל.

“זה הזמן לעזוב אותם, לגלות אחריות ומנהיגות, לאזור אומץ, ולצטרף לממשלת חירום. תשאיר אותם להיעלם בתהום הנשיה הפוליטי ששמור לאופורטוניסטים חסרי אחריות, ותיזכר כמנהיג אחראי שיודע להבחין בין עיקר לטפל, בין חשוב יותר לחשוב פחות ומאחד את עם ישראל ברגעי משבר. אל תיגרר אחריהם למקומות רעים”.

הציוץ של יעלון גרר מאות הודעות ברשתות החברתיות נגדו.

איש התקשורת בועז גולן הגיב לציוץ של יעלון:  “אשכרה ירד מהפסים. מבחינתו כל העולם ארדואן למען נתניהו. איטליה סגורה כדי לאפשר לנתניהו להמלט מהמשפט, ספרד סגורה וגם טראמפ הכריז על מצב חירום כדי לסייע לנתניהו וכך גם מדינות רבות ונוספות. יעלון – נדפקת. סופית!”

איש התקשורת שמעון ריקלין: “מלחמת ששת הימים. נתניהו מורה לצהל לכבוש את העיר העתיקה. מוטה גור דומע במכשיר הקשר: תחנות תלמיד הר הבית בידינו! בוגי הנפוח יעלון: אמרנו לכם שהוא ארדואן. הוא עושה את זה לצרכיו הפוליטיים האישיים”. 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות