עופר עיני: “אני לא נחשב איש ימין, אבל טוב שההגה בידיים של נתניהו”

יו"ר ההסתדרות לשעבר: "אני לא מבין את המנהיגים שלנו שבימים אלו מתעסקים בלהחליף יו״ר הכנסת" • קרא לעמיר פרץ: ״לנסוע לנתניהו עוד הלילה״ • בכירים לשעבר בעבודה לפרץ: "תצטרף עכשיו"
אריה ריבקינד
י"ט אדר התש"פ / 15.03.2020 00:18

יו”ר ההסתדרות לשעבר, עופר עיני, קרא הערב (מוצ”ש) ליו״ר מפלגת העבודה עמיר פרץ להצטרף לאלתר לממשלת נתניהו – ולדחוף להקמת אחדות עם כחול לבן.

בראיון ל’פגוש את העיתונות’ בחדשות 12 אמר עיני: “אני לא מבין את המנהיגים שלנו, בימים אלו מתעסקים בלהחליף את יו״ר הכנסת. אני מצפה משני המנהיגים לקחת יוזמה ולשבת עוד הלילה. לא ממשלת חירום, עם ישראל רוצה ממשלה.

“אני מתפלא על עמיר פרץ. סע עוד הלילה לביבי וסגור איתו עסקה שבתוך ההסכם הקואליציוני יהיה הסכם על ממשלת אחדות שיהיה כתוב ברור – בכל כרגע שרוצים להיכנס יהיה 50:50”.

לדבריו, במקרה של הצטרפות כחול לבן, נתניהו צריך להיות הראשון בתפקיד ראש הממשלה. “ברור לי שראש הממשלה צריך להיות ראשון, גנץ יהיה שני, ישב לידו וילמד.

“במצב של הכאוס הזה ואני לא נחשב איש ימין, אני חושב שהניסיון של ראש הממשלה, טוב שהוא על ההגה במשבר הזה”.

לפי דיווח של יובל קרני מידיעות אחרונות, בכירים לשעבר במפלגת העבודה, ובהם דליה איציק, חיים רמון וכן ח״כים לשעבר כמו יורם מרציאנו, לאה פדידה ופעילים מרכזיים פנו ליו״ר העבודה עמיר פרץ: “תצטרף עכשיו לממשלה בראשות נתניהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות