‘שקרנית ומנוולת’: ח”כית העלילה על צה”ל – ובנט גרם לה להתקפל

ח''כ תומא סלימאן מהרשימה המשותפת: ''עוד זוועה של הכיבוש בחסות הקורונה - צה"ל מרסס פלסטינים במחסום קלקיליה בחומר לא ידוע" • שר הבטחון: "לא ייאמן שבוגי, איווט, גנץ, גבי ולפיד מוכנים להקים עם האצבע שלך ממשלה" • ומה היא הגיבה?
אריה ריבקינד
י"ז אדר התש"פ / 13.03.2020 11:53

ח”כ עאידה תומא סלימאן מהרשימה המשותפת פרסמה הבוקר (שישי) סרטון שבו נראה, לטענתה, ריסוס שמבצע צה”ל על פלסטינים במחסום קלקיליה, למיגור נגיף הקורונה.

”עוד זוועה של הכיבוש בחסות הקורונה – צה”ל מרסס פלסטינים במחסום קלקיליה בחומר לא ידוע. לכל הדעות אין שיטת הריסוס אפקטיבית במאבק בוירוס. אסור להתעלם מהזוועות שמבוצעות בחסות המשבר”, כתבה חברת הכנסת.

שר הביטחון נפתלי בנט תקף את ח”כ עאידה תומא סלימאן, שהכפישה את צה”ל וטענה כי הוא מרסס “חומר בלתי מזוהה” על פלסטינים: ”את שקרנית, אנטישמית ומנוולת. אלו לא כוחות צה״ל. זו הרשות הפלסטינית שהחליטה לחטא את המחסום ומבצעת זאת.

“לא ייאמן שבוגי, איווט, גנץ, גבי ולפיד מוכנים להקים עם האצבע שלך ממשלה”.

תומא סלימאן הבינה כי טעתה – וצייצה בטוויטר: ”הסרטון שעלתי לפני מספר דקות היה מהצד הפלסטיני של מחסום אייל. הוטעתי בדיווח. כל זה לא גורע מהעובדה שזה אינו מראה ראוי, ושהריסוס אינו מועיל בענין המחלה. אבל הפעם האחריות אינה על הכיבוש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות