נכנס לבידוד: הרב השתתף בהלוויה לצד ראש הישיבה שחלה בקורונה

רב השומרון הכנס לבבידוד ביתי אחרי שנכח באירוע עם הרב דב זינגר, ראש ישיבת 'מקור חיים' - החולה בקורונה • תלמידי הישיבה: "לצערנו התגלתה אצל ראש הישיבה האהוב שלנו המחלה הנוראית הקורונה. בבקשה לקרוא תהילים לרפואתו"
יוני גרין
ט"ו אדר התש"פ / 11.03.2020 18:47

רב השומרון וראש ישיבת אלון מורה, הרב אליקים לבנון, נאלץ להיכנס לבידוד ביתי. זאת לאחר  שהשתתף אתמול (שלישי) בהלוויה בה נכח ראש ישיבת ‘מקור חיים’, הרב דוב זינגר – שהתגלה כחולה בנגיף הקורונה.

בהלוויה נכחו מאות מתושבי אלון מורה, והוחלט כי מי שהיה במגע עם הרב זינגר או שהה לידו יותר מ-15 דקות במרחק של שני מטרים, ייכנס לאלתר לבידוד ביתי.

ככל הנראה כ-12 בני אדם יצטרכו להיכנס לבידוד, לאחר שהשתתפו בהלוויה והיו במגע עם הרב זינגר.

הרב זינגר שוהה בבידוד ביתי ומצבו טוב. חלק מעובדי הישיבה שבאו עימו במגע נמצאים בבידוד, והלימודים בישיבה לא יתקיימו לפחות עד יום ראשון.

ייתכן שגם התלמידים יידרשו להיכנס לבידוד.

זינגר חזר לישראל ב-2 במרץ, בטיסת אל על LY002 מניו יורק לתל אביב, שיצאה בשעה 17:30 ונחתה בשעה 10:00 בנתב”ג.

כל מי ששהה בטיסה זו מתבקש להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראת משרד הבריאות ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון 5400*. אם במהלך הבידוד מופיעים סימפטומים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מידי למוקד 101 של מד״א על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף.

מישיבת מקור חיים נמסר: ”חברים יקרים, לצערנו התגלתה אצל ראש הישיבה האהוב שלנו המחלה הנוראית הקורונה. בבקשה לקרוא תהילים לרפואתו, ולרפואת כל העולם מהנגיף הנוראי הזה. לרפואת הרב זלמן דוב בן אסתר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות