דרעי וגפני נחרצים: לא נלך עם גנץ לשום קואליציה, נישאר יחד בגוש

חברי סיעת שס חתמו היום על מכתב התחייבות: לא נצטרף לממשלת המיעוט בראשות בני גנץ ונפעל בכל הכוח להפיל ממשלה כזאת • גפני: גנץ מודיע שמקבל את הפילוגים הכי קשים בחברה הישראלית ואת התנאים ההזויים של איווט ליברמן, לא נלך איתם
אריה ריבקינד
י"ב אדר התש"פ / 08.03.2020 16:25

חברי סיעת שס חתמו היום (ראשון) על מכתב התחייבות כי לא יצטרפו לממשלת המיעוט בראשות בני גנץ ויפעלו בכל כוחם להפיל ממשלה כזאת – והקמת ממשלה בראשות בנימין נתניהו.

כמו כן, הודיעו חברי סיעת שס על התנגדות נחרצת לחוק פרסונלי שימנע מנתניהו להקים ממשלה.

יו״ר שס, השר אריה דרעי, מסר כי עוד היום יחתמו כל שאר חברי גוש הימין, המונה 58 חברים, על המכתב.

יו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני, הצהיר היום כי מפלגתו לא תלך עם כחול לבן לשום קואליציה.

“בני גנץ חסר ניסיון פוליטי וציבורי. הוא מתהדר בכך שחותר לאחדות בעם, ובאותה העת מודיע שמקבל את הפילוגים הכי קשים בחברה הישראלית ואת התנאים ההזויים של איווט ליברמן”, אמר גפני.

יו”ר דגל הוסיף: “אנו דבקים בעמדתינו שלא נלך איתם לשום קואליציה ונישאר מאוחדים בבלוק הימין בראשות נתניהו”.

במקביל קרא יו”ר סיעת הליכוד, ח”כ מיקי זוהר, לכל ראשי מחנה הימין להכריז – כי כל מי שישתף פעולה עם חקיקה פרסונלית נגד ראש הממשלה לא יהיה שותף בעתיד לשום קואליציה של מחנה הימין.

במכתב ששיגר כתב זוהר: “בימים האחרונים אנחנו עדים למעשה חסר תקדים ומביש של גורמי השמאל במדינת ישראל. מלבד העובדה שמדובר ברוב מקרי נטול ערכים משותפים שמוכן לחבור לרשימה המשותפת המסכנת את ביטחון המדינה, הרי שיש כאן התעלמות מרצון העם והכל בשם השנאה והרדיפה נגד ראש מחנה הימין – ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“הדברים ברורים, רצון השמאל לחזור לשלטון מעביר אותו על דעתו עד כדי שבירת כל הכללים ללא אבחנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות