אוחנה על הקרע בין ליברמן לביבי: “נקמנות אישית שנובעת מהזיות”

שר המשפטים הגיב על הציטוטים מפיו של יו"ר ישראל ביתנו, בהם טען כי ראש הממשלה עומד מאחורי התלונות שהוגשו נגדו במשטרה, בפרקליטות וברשויות המס: "פרנויה, אבל לפחות אנחנו יודעים שאין אידיאולוגיה מאחוריו"
אריה ריבקינד
י"ב אדר התש"פ / 08.03.2020 11:20

השר אמיר אוחנה הגיב הבוקר (ראשון), בראיון לגלי צה”ל, על הציטוטים מפיו של יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, בהם טען כי ראש הממשלה עומד מאחורי התלונות שהוגשו נגדו במשטרה, בפרקליטות וברשויות המס.

“פרנויה, אבל לפחות אנחנו יודעים שאין אידיאולוגיה מאחוריו. רק נקמנות אישית שנובעת מהזיות”, אמר אוחנה.

אמש פורסם בחדשות 12 כי ליברמן חשף בשיחות סגורות עם מקורביו את הסיבה לקרע עם נתניהו, ואת המשימה הפוליטית שלו – שהמנדט להרכבת הממשלה יוטל על בני גנץ.

“נתניהו חצה על קו אדום. ב-2019 הוגשו 7 תלונות נגדי ונגד ילדיי במשטרה בפרקליטות וברשויות המס. 5 אנונימיות ו-2 על ידי העיתונאי יואב יצחק. ברור לי שמאחורי כל המהלך הזה עומד נתניהו ומקורבו עו”ד עמית חדד באמצעות החוקר הפרטי רפי ויצמן”, צוטט ליברמן.

הוא הוסיף: “בקודים שלי מדובר בחטא שאין עליו סליחה ומחילה גם לא ביום כיפור. כדאי להפסיק לשלוח לי שליחים מטעם הליכוד – המחשבה שאשב עם נתניהו היא אשליה חסרת סיכוי”.

בהמשך השיחות הסגורות, פירט ליברמן גם את הצעדים הבאים שלו: “הכי חשוב כעת לוודא שגנץ יקבל את המנדט ולהחליף את יו”ר הכנסת, ולקחת בחזרה את הוועדה המסדרת ואז הדברים יתחילו לקרות מעצמם”.

בליכוד הכחישו: “יש גבול לפייק ניוז. עוד ניסיון מגוחך של ליברמן להצדיק את הצטרפותו לממשלת שמאל מסוכנת עם הרשימה המשותפת.

תנועת הליכוד ועו״ד עמית חדד שולחים מכתבי אזהרה לדנה ויס ולמערכת ערוץ 12 שאם תוך 48 לא יכחישו ויתקנו את הפרסום השקרי על יו״ר תנועת הליכוד ועו״ד עמית חדד יגישו נגדם תביעת דיבה. מדהים שאפילו לא פנו אלינו לבקשת תגובה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות