דרישה: להשעות את גילת משידור • אמסלם: עבריין מי שמעסיק אותך

הפרשן המשפטי של 'כאן' טען בשידור כי הליכוד נהנה מכמה מנדטים של עבריינים וקרוביהם • השר דודי אמסלם: "זה לא חדש, שמאלנים לא יודעים להפסיד בכבוד. בגלל אנשים רדודים כמוך, צריך לסגור את התאגיד" • תלונה חריפה לתאגיד: "דבריו מהווים דיבה והדבקת אות קין למצביעי נתניהו"
אבי כץ
ח' אדר התש"פ / 04.03.2020 00:33

העיתונאי מוטי גילת, הפרשן המשפטי של תאגיד השידור ‘כאן’, טען במהלך השידור בערוץ כאן 11, כי חלק נכבד מהמנדטים של הליכוד מגיעים מעבריינים ותומכיהם.

“יש במדינת ישראל מאות אלפי עבריינים עם הרשעה של בית משפט ובלי הרשעה אבל שביצעו מעשים חמורים כאלה ואחרים, יש להם בני משפחות וחברים, חלק מהם, לא כולם, יש הרבה עבריינים שפשעו פעם אחת ולא אנשים שקמים בבוקר לתרבות של פשע, אבל יש קבוצה גדולה שמונחים בכיסו של נתניהו”, טען גילת.

שר התקשורת דודי אמסלם, תקף את גילת: “מר גילת, עבריין מי שממשיך להעסיק אותך. זה לא חדש, שמאלנים לא יודעים להפסיד בכבוד”.

השר הוסיף: “בגלל אנשים רדודים כמוך, צריך לסגור את התאגיד ויפה שעה אחת קודם. ‏לידיעתך, שכרך משולם גם מכיסם של אותם ‘עבריינים׳”, הוסיף השר.

איש התקשורת שמעון ריקלין הגיב: “מוטי גילת, שאנחנו ממנים, אומר שמצביעי נתניהו רבים מהם עבריינים. זו בושה וחרפה שמצדיקה את הפיטורים שלו. מה קורה לכל הרוחות לאחרונה בתאגיד?!”

במכתב שנשלח על ידי מנכ”ל ‘בצלמו’ לנציבות, ליו”ר ולמנכ”ל התאגיד נכתב: “אני דורש להשעות את הפרשן מוטי גילת בשל דבריו השקריים והמסיתים שעולים כדי דיבה נגד מצביעי נתניהו.

וידאו: כאן חדשות

“לדברי גילת, כפי שאמר בשידור, קולותיהם של ‘מאות אלפי עבריינים עם הרשעה של בית משפט… נמצאים בכיסו של נתניהו’. האמירה שלו שקרית. כידוע עבריינים מצביעים לכל המפלגות”.

במכתב נאמר עוד: “דבריו מהווים דיבה והדבקת אות קין למצביעיו של נתניהו. הדברים אינם ראויים לשידור בערוץ ציבורי ומנוגדים לקוד האתי של התאגיד”.

הוא הוסיף: “אני דורש את העמדתו של גילת לדין משמעתי והשעייתו משידור לאלתר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הסוד שכולם יודעים
    04/03/2020 01:04
    שמעון ביטון
  1. שמפלגת יש עתיד מפלגת עבריינות ראשיה עבריינות.