גפני: ‘נבקש מביבי שלא יצרף את איווט! לא רלוונטי’ • הקהל: “בוז”

בחגיגות הניצחון של יהדות התורה בגבעת שמואל הכריז גפני: "אין בו צורך, נתניהו יסתדר בלעדיו, עם ישראל יסתדר בלעדיו" • ליצמן: "הוכח שמי שמרים יד נגד השבת ונגד התורה סופו להיכשל"
אריה ריבקינד
ז' אדר התש"פ / 03.03.2020 00:45

ביהדות התורה חגגו הערב (שני) את ניצחון גוש הימין ואת מפלתו של אביגדור ליברמן.

השר יעקב ליצמן אמר בנאום הניצחון: “הודו לה’ כי טוב. גם זכינו להישג גדול וגם לסור מרע מאלה שחיפשו לפגוע בנו. בזכות גדולי ומאורי הדור שהטריחו עצמם ובאו לערי השדה לעודד ולחדד על הסכנה שהיתה”.

הוא הדגיש: “ליברמן נכשל הערב. הוכח שמי שמרים יד נגד השבת ונגד התורה סופו להיכשל. ניפגש מחר עם ראש הממשלה ונדאג להקמת קואליציה טובה, בהכוונת מועצת גדולי התורה.

“הוכחנו בכל מערכת הבחירות אחדות השורות בתוכנו ובזכות כך הגענו לתוצאה מבורכת ברוך ה'”.

יו”ר דגל התורה ח”כ משה גפני אמר בחגיגות הניצחון של המפלגה בגבעת שמואל: “התורה הקדושה ניצחה! בזכות ברכתם והתמסרותם של גדולי ישראל שליט”א קרו הלילה שני דברים – האחד הגוש הימין ניצח, תוקם ממשלה, ולא הולכים לבחירות נוספות. השני זה שיהדות התורה תגיע ללא פחות משמונה מנדטים.

“אני וידידי השר ליצמן נבקש מחר מראש הממשלה  נתניהו – שבממשלה שתקום בעזרת ה’, איווט ליברמן לא יצורף! אין בו צורך, נתניהו יסתדר בלעדיו, עם ישראל יסתדר בלעדיו. הוא כבר לא רלוונטי”.

בכל פעם שליברמן מוזכר, קריאות ‘בוז’ בקהל.

גפני: “נמשיך לפעול באחדות מלאה בסיעה בין דגל התורה לאגודת ישראל. לא נתפשר על שום דבר שקדוש ויקר לציבור החרדי ולשומרי המסורת בישראל לטובת עם ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות