דרעי לא הצליח לנאום: הש”סניקים הנלהבים הריעו “ליברמן, הביתה!”

השר אריה דרעי חגג עם פעילי המפלגה את ההישג הגדול, אבל לא ממש הצליח לנאום • הבטיח: "אנחנו ניישם את הכרעת העם הברורה של היום, ונקים ממשלה מיידית"
אריה ריבקינד
ז' אדר התש"פ / 02.03.2020 23:48

יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי, הגיע הערב (שני) למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן כדי להודות לו הניצחון הגדול – ולאחר מכן הגיע אל חגיגות הנייצחון של פעילי המפלגה.

דרעי פתח: “מזל טוב ש”ס! שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. הודו לשם כי טוב. כי לעולם חסדו. זה היום, עשה ה’, נגילה ונשמחה בו”.

הקהל באטרף: הקדוש ברוך הוא אנחנו אוהבים אותך.

דרעי: ברשות אחיי ורעיי וידידיי, השליחים והנציגים האהובים והמסורים שלנו. באמת, כל אחד ואחד אהוב, מסור, מוכשר, ברוך השם, כולם כאיש אחד – ברוך השם. רבותיי, באתי עכשיו…

הקבל:  “ליברמן הביתה” .

“… באתי עכשיו מביתו של מרן ראש הישיבה, גדול הדור, הכהן הגדול, שהשבוע ובשבוע שעבר ליבנו נשבר כשראינו את הדמעות שלו, כשראינו את הבכי שלו. כל כך היה לי שמחה, לראות אותו מלא שמחה, איך שהוא היה רגוע.

“רבותיי בשעה 7 בערב, כששלחתי אליו שליח להגיד לו שהמצב לא טוב ושצריך הרבה ישועה, הוא מ-7 עד 8 וחצי בערב, ישב בדמעות וקרא קהילים להצלחת התנועה הקדושה. אנחנו מודים לו, ולמועצת חכמי התורה. מי שראה את הגאון הגדול, זקן ראשי הישיבות, מגיע לצפת, לטבריה, לכל מקום, מבין מה מסירות הנפש הגדולה שאנחנו חייבים לגדולי דורנו, למורי דרכנו, לחכימנו, אשרינו שזכינו שיש לנו הנהגה רוחנית כזו, ברוך השם.

“רבותיי, ברוך השם, שנה שלמה, זה פעם השלישית שאנחנו נפגשים כאן, אולי יותר אפילו, עם משה לאון ועיריית ירושלים, אבל היום אנחנו יכולים לברך על המוגמר.

“מחר בעזרת ה’ יום שלישי שנכפל בו כי טוב, כבר אנחנו נשב מחר, ראשי גוש הימין, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. ואנחנו ניישם את הכרעת העם הברורה של היום, ונקים ממשלה מיידית, בראשותו של נתניהו, ממשלת ימין. נעביר תקציב, אנחנו נאשר, נקים ממשלה מהירה ומיידית, נאשר תקציב המדינה, ואחר כך נראה בהמשך להרחיב את הממשלה.

“כעת המשימה היא להקים ממשלה מידית וזה מה שאנחנו נעשה, זה מה שהעם בחר היום – הכרעה ברורה.

“אני מבין שנאום לא יהיה לי פה היום, אז אני רק רוצה להודות לכל חבריי, לכל הפעילים, לכל המנהלים, אני לא יכול למנות אותם כי אי אפשר למנות את כולם”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אריה דרעי נגד ליברמן.
    03/03/2020 13:11
    זואי
  1. אריה דרעי בתורה כתוב ” לא תשמח בנפול חברך” יעשו איתך חשבון למעלה. מה קרה. הבלי העולם הזה. עצוב לראות כך את ש”ס. חצופים.

  2. ליברמן עוד מעט המפלגה שלו ומפלגת כחול לבן ייעלמו
    03/03/2020 15:28
    יהודיה
  3. בדיוק כמו שנעלמו, קדימה,מפלגת המרכז שינוי ועוד מפלגות
    מפלג רוסיה ביתנו תתנפץ לרסיסים .