געוואלד: ‘קונספירציית הקורונה’ שמפיץ בני גנץ • הליכוד: “מקשקש”

יו"ר כחול לבן מאשים כי נתניהו ואנשיו כבר החלו לעשות שימוש בבהלת הקורונה על מנת להרתיע בוחרים פוטנציאליים שלו מלהגיע לקלפיות • הליכוד: "ימצאו חיסון לקורונה לפני שהוא ימצא דרך להקים ממשלה בלי אחמד טיבי"
אריה ריבקינד
ה' אדר התש"פ / 01.03.2020 14:03

הגעוואלד של בני גנץ: יו”ר כחול לבן פרסם בצהריים (ראשון) פוסט בדף הפייסבוק שלו תחת הכותרת “שיטת הקורונה: כך מתכוון נתניהו למנוע מכם לצאת ולהצביע”.

בפוסט טוען גנץ כי ראש הממשלה ואנשיו מתכוונים לעשות שימוש בבהלת הקורונה על מנת להרתיע בוחרים פוטנציאליים של ‘כחול לבן’ מלהגיע לקלפיות.

“הבוקר התפרסמה ידיעה על חשד לקורונה בגבעתיים. כמובן שהידיעה הזו הופרכה על ידי משרד הבריאות במהירות הבזק לאחר שנקבע שלא היו דברים מעולם”, פתח גנץ. “זה לא הפריע לתועמלני הליכוד לקדם בכל הכוח ולפמפם את המסר שיש קורונה בגבעתיים. שאלתם את עצמכם למה דווקא גבעתיים? כי גבעתיים היא מעוז של כחול לבן”.

גנץ קבע: “זה בדיוק מה שנתניהו מתכוון לעשות מחר. הוא מתכוון לשבש את יום הבחירות, להפיץ פייק ניוז בכל אזור שמזוהה עם כחול לבן כדי להשאיר אתכם בבית. בלי גבולות ובלי קווים אדומים.

“הוא מבין שאם תצאו להצביע ננצח ולכן יעשה הכל כדי שתשבו בבית. התשובה שלנו לזה היא אחת: לא להאמין לשקרים שלהם. לא לסמסים, לא להודעות פייק. בכל מקום שיש ספק אנחנו נהיה כאן כדי לסייע. כתבו לנו על כל חשש להפצת פייק ניוז ביום הבחירות באינבוקס בפייסבוק שלי ואנחנו נדאג להזים את השמועות. השקרנים ומפיצי הפייק ניוז לא ינצחו”.

מפלגת הליכוד הגיבה לדבריו של יו”ר כחול לבן לפיהם “נתניהו ינסה לשבש את הבחירות בהפצת פייק ניוז על קורונה”.

“גנץ מקשקש. ימצאו חיסון לקורונה לפני שהוא ימצא דרך להקים ממשלה בלי אחמד טיבי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות