‘הזוי’ I בחב”ד מנסים לברר: מי הפיל את סימה קדמון עם ‘מבצע סודי’?

הפרשנית הבכירה של 'ידיעות אחרונות' כתבה בטורה השבועי: "מהיום היו אמורים אנשי חב"ד לעמוד עם שלטים ברחובות לטובת נתניהו - אלא שמסיבת העיתונאים של בן גביר טרפה את הקלפים" • גורם בחב"ד מלגלג:  "עכשיו מציעים למכירה בזול את כל השלטים והפליירים שהוכנו..."
אבי כץ
ג' אדר התש"פ / 28.02.2020 13:58

בטור שפרסמה הבוקר (שישי) סימה קדמון, הפרשנית הבכירה של ‘ידיעות אחרונות’ בטורה, היא טוענת כי “מהיום היו אמורים אנשי חב”ד לעמוד עם שלטים ברחובות לטובת נתניהו – אלא שמסיבת העיתונאים של בן גביר טרפה את הקלפים”.

בחב”ד, שם קראו את הטור, אותו הם מכנים “מההזויים שנכתבו”, מנסים להבין מי הפיל את הפרשנית בפח על ‘המבצע הסודי’.

בשיחה עם חרדים 10 אומר גורם בחב”ד: “אגף הדוברות צריך לתת הסברים על הספינים בין הליכוד לבין גביר?”. הוא הוסיף ולגלג: “עכשיו מציעים למכירה בזול את כל השלטים והפליירים שהוכנו…”

וכך כתבה קדמון בטורה, המתפרסם בפתח ‘המוסף לשבת’: “מבצע סודי שתוכנן על ידי חב”ד לשלושת הימים האחרונים של הבחירות, כנראה כבר לא ייצא לדרך. החב”דניקים, שבשנת 96′ שטפו את הארץ ועמדו עם שלטים וסיסמאות נתניהו טוב ליהודים, היו אמורים לעשות זאת גם הפעם. הקשר בין נתניהו לחב”ד התחזק בחודשיים האחרונים, ואחרי הביקור של ביבי בכפר חב”ד בחודש דצמבר פרשו נתניהו ומספר רבנים של התנועה לחדר צדדי. סוכם שם על קמפיין שלושה ימים לפני הבחירות בנוסח הקמפיין של 96′”.

לפי קדמון, “למעשה, מהיום היו אמורים אנשי חב”ד לעמוד עם שלטים ברחובות. אלא שמסיבת העיתונאים של בן גביר טרפה את הקלפים. העניין הוא שבקרב חסידי חב”ד עניין שלמות הארץ הוא תורה מסיני, וכאשר הם הבינו שנתניהו לא מוכן להתחייב שיצהיר (במילותיו אם לא במעשיו) שהוא נגד מדינה פלסטינית ונגד אוטונומיה – התקשר הרב האחראי למבצע ללשכת ראש הממשלה והסביר: אנחנו לא בעניין. אם הוא לא יכול לכבד את דברי הרבי שלנו שנלחם על שלמות הארץ ובסך הכל לומר שהוא נגד אוטונומיה, אז באמת אין לנו עניין עם נתניהו. ניתן במקום את הקולות לבן גביר, שאומר את מה שהרבי מלובביץ’ חשב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות