עורך ‘משפחה’ על גנץ: ” האיש לא איתנו. לא החומר של ראשי ממשלה”

העיתונאי יוסי אליטוב על הטעויות המביכות של יו"ר כחול לבן: "יהודי טוב וקצת מבולבל. מה שמטריד אצלו זה חוסר מיקוד, פיזור, קושי לזכור שמות ותאריכים, להבדיל בין עבר להווה"
אבי כץ
ג' אדר התש"פ / 28.02.2020 11:46

יוסי אליטוב, העורך הראשי של ‘משפחה”, התייחס אמש לאוסף התבטאויות המביכות של יו”ר כחול לבן, בני גנץ.

השבוע גם הליכוד פרסם סרטון עם אוסף מביך.

אליטוב כתב בחשבון הטוויטר שלו: “הסיפור של בני גנץ נראה יותר מורכב מגמגום, לקות דיבור או בעיה של קלינאות תקשורת. מה שמטריד אצלו זה חוסר מיקוד, פיזור, קושי לזכור שמות ותאריכים, להבדיל בין עבר להווה, ותחושה שלפעמים האיש לא איתנו”.

לדבריו,  גנץ ”מתקשה לאסוף את עצמו ולהעביר את עמדתו. יהודי טוב וקצת מבולבל. לא החומר של ראשי ממשלה”.

ראש הממשלה התייחס השבוע לבלבלת של יו”ר כחול לבן: “אני רוצה להגיד לכם שתפקיד ראש ממשלת ישראל הוא אולי בין הקשים ביותר בעולם, הוא דורש עמידה בלחצים, קבלת החלטות סביב השעון, דורש גם את היכולת של חלוקת קשב, מיקוד הקשב וחדות המחשבה סביב השעון. אני יכול להגיד לכם שלדעתי כל ראשי הממשלות ניחנו ביכולות הללו וגם יריביי יעידו על היכולות הללו אצלי… “אני חושב שהתפקיד הזה, שהוא מאוד מאתגר, גדול על גנץ.

“ברור מאליו שמשהו לא טוב קורה אצל גנץ. אולי זו הכניסה לחיים הציבוריים, אולי הלחצים, אולי פרשת המימד החמישי. אני חושב שזה גדול עליו. אני מדבר לא על עמדותיו אלא פשוט על מה שרואים בכל ריאיון, נאום והופעה, זו לא בעיית דיבור, אלא של בהירות וחדות המחשבה. ראוי שהדברים ייבדקו בצורה אחראית”.

בכחול לבן, שם מתקשים להתמודד עם אוסף האמירות המביכות, מנסים להציג את הכשל כגימגום. “גם משה רבנו היה מגמגם אבל היה מנהיג שכולנו ראינו בו מופת”, הם טוענים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות