“גפני שמאלני, הכל ציניות”: זה מה שסמוטריץ’ חושב באמת על החרדים

בכנס בחירות במכינה הקדם צבאית 'שובו בנים', סיפר סמוטריץ' לתלמידים: "גפני יורד לחיי המוסדות שלנו, אתם לא מבינים עד כמה" • "אנחנו פי אלף טובים מהחרדים. מה הם עשו ב-30 שנות שלטון ברבנות הראשית? סיאבו אותה, השחיתו אותה, כמה חילול השם"
אריה ריבקינד
ב' אדר התש"פ / 27.02.2020 21:40

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ’ תקף את יו”ר ש”ס אריה דרעי ואת יו”ר ועדת הכספים משה גפני בכנס בחירות במכינה הקדם צבאית ‘שובו אחים’ ברחובות.

ב’כאן חדשות’ פורסם הערב (חמישי) תיעוד בו נשמע סמוטריץ’ אומר על המפלגות החרדיות: “לא מעניין אותם כלום, הכל ציניות. הם סיאבו והשחיתו את הרבנות ב-30 שנות שלטון – כמה חילול השם”.

הוא הוסיף: “ברמה המעשית אנחנו פי אלף טובים מהחרדים גם בדת ומדינה. היחידים שיש להם אחריות ואכפת להם – זה אנחנו. מה הם עשו ב-30 שנות שלטון ברבנות הראשית? סיאבו אותה, השחיתו אותה, כמה חילול השם. אתה חי טוב עם תעשיית הג’ובים של המועצות הדתיות? עם השם רע שיש לשירותי הדת?”

סמוטריץ’ המשיך: “תלכו עם דרעי שהלך לאוסלו? גפני אומר – ‘אני שמאלני’. גפני יורד לחיי המוסדות שלנו, אתם לא מבינים עד כמה, אלו קרבות אנחנו מנהלים איתם בוועדת כספים על הישיבות שלנו. תסתכלו איך הם מתייחסים לרבנים שלנו? עכשיו הם הולכים לרב דוד חי, עולים אליו לרגל, יושבים איתו. ביום רגיל, למניין הם לא מצרפים אותנו”.

ממפלגת ש”ס נמסר בתגובה: “חבל מאד שהשר בצלאל סמוטריץ’ מתחנף בגלוי ללא הרף בפני השר אריה דרעי ואנשי שס, מהלל את מעשיהם ומאחורי הגב משמיע דברי הבל והשמצות. מדובר בניסיון עלוב ונואש לקושש קולות מתנועת שס ובקנאה צרופה, בעיקר לאחר שהשר דרעי הוכתר על ידי כל ראשי מועצת יש״ע כיקיר ההתיישבות וכאיש שפעל הכי הרבה למען המתייישבים ביהודה ושומרון”.

 

יו”ר דגל התורה משה גפני מסר בתגובה: “בצלאל סמוטריץ’ בחור טוב. ציבור שומרי התורה והמצוות מבין שבמסגרת הפוליטית אותה יצר סמוטריץ’, אין שום סיכוי שהוא יוכל לממש את תפיסת עולמו הדתית. את ההסכמה על תרומתו האדירה של יו”ר ועדת הכספים למען ההתיישבות ביהודה ושומרון ומוסדות החינוך של הציונות הדתית, יעידו ראשי הישובים, מנהלי מוסדות החינוך, וכמובן, תוצאות הבחירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות